Sunday, April 14, 2024

Recenzija Serije: Motherland: Fort Salem (Sezona 1) 2020

SUMIRANJE

Sve u svemu, uživao sam gledati ovu seriju zbog njene jedinstvene premise, intrigantnih likova, divne dinamike među 3 glavne uloge. Ono što me zanimalo u seriji je da se nije usredotočila samo na obuku već i na vanjski svijet. Bilo je samo 10 epizoda u prvoj sezoni, a najdraže su mi bile 8. epizoda i definitivno finale sezone.

Priča Motherland: Fort Salem je smještena u alternativni svijet u kojem postoje vještice i postala je dio američke vojske više od 300 godina nakon suđenja Salemovoj vještici. Tri mlade vještice iz potpuno drugačijeg podrijetla, Raelle Collar (Taylor Hickson – Ghostland itd.), Abigail Bellweather (Ashley Nicole Williams – Shepard itd.) I Tally Craven (Jessica Sutton – The Kissing Booth itd.) odazvale su se pozivu kad su bile izabrane u vojska.

Zajedno s ostalim novoprimljenim. Njih troje otišle su u tvrđavu Salem gdje su bile smještene u 1 jedinicu i moraju usko surađivati ​​dok su obučavani u raznim borbenim tehnikama vještica za borbu protiv strahova izvana, posebno od grupe odmetnutih vještica zvane Spree. Narednik vježbe u Fort Salemu bio je vrlo čvrsta, bez kompromisa Anacostia Quartermaine (Demetria McKinney .) koja je godinama imala iskustva u obuci novaka pod vodstvom generala Adlera (Lyne Renée). U međuvremenu se Raelle, koja je bila vrsta pobunjenika, također susrela i pala na drugu godinu kadetkinje po imenu Scylla (Amalia Holm – Alena itd.).

S Spreeom koji je terorizirao cijelu zemlju, postalo je presudno da ti mladi kadeti budu spremni u bilo kojem trenutku za borbu. Pa što se dogodilo s ove 3 mlade vještice? Sve biste mogli pronaći u ovoj priči o vješticama s vrlo jedinstvenom premisom.

Motherland: Fort Salem Recenzija Serije

Gledao sam ovu seriju nekoliko mjeseci unazad na jednom od kanala Kablovske televizije i nisam bio siguran zašto, ali tada sam mislio da je ovo jedan od onih reality TV showa u kojem su ljudi stavljeni na jedno mjesto da se bore za opstanak i osvoje glavnu nagradu na kraju. Dakle, kad sam vidio da je stavljena pod novi odjeljak izdanja mojih Disney + aplikacija i pročitao sinopsis, samo sam shvatio da je moj raniji dojam bio pogrešan. Zaintrigirala me zaista jedinstvena premisa u kojoj su vještice dio američke vojske i bore se protiv drugih vještica.

Svejedno, otkad sam pogledao prvu epizodu, već sam bio zakačen ovom serijom. Upoznao nas je s 3 glavna lika koji su bili zaista zanimljivi zbog svog različitog porijekla. Definitivno ih je vrijedilo gledati i potaknulo mi je znatiželju kako će surađivati. A naredne epizode također su pokazale mnoga zanimljiva zbivanja, ne samo tih 3, već i drugih likova.

Osim Raelle, Abigail i Tally, bilo je i drugih ljudi koji su također bili jako važni. Osjetio sam da je Lyne Renée prilično snažno nastupila kao vođa američkih vještica. A i romansu između Raelle i Scile bilo je lijepo vidjeti. Btw, ovdje je bilo malo gostujućih zvijezda, ali od svih glumačkih uloga u seriji, poznati su mi samo Vještica (Nick E. Tarabay – Spartacus TV serija itd.) I predsjednik Wade (Sheryl Lee Ralph). Unatoč nepoznavanju glavnih zvijezda, još sam uvijek uživao u seriji jer je većina njih svoje uloge izvršila uvjerljivo.

Ono što me zanimalo u seriji je da se nije usredotočila samo na obuku već i na vanjski svijet, a posebno na zastrašujuće opasnu organizaciju Spree. Bilo je samo 10 epizoda u prvoj sezoni, a najdraže su mi bile 8. epizoda i definitivno finale sezone. To je bilo apsolutno nevjerojatno s nekim iznenađenjima i preokretima plus zaista prekrasnim završetkom koji je napravio potpuno uzbudljivu drugu sezonu. O da, ova je serija doista obnovljena i nadamo se da će biti objavljena ove godine, pa ne bismo predugo čekali da saznamo što se dogodilo svima njima.

Kao serija smještena u alternativni svijet, bilo je definitivno zabavno gledati kako bi bilo kad bi i ove vještice dobile ovlast za borbu protiv neprijatelja koji su slučajno bili i vještice. Iako mislim da bi bilo još i više da je bilo više sukoba s normalnim ljudima, a ne samo s vješticama. Interakciju s muškarcima u 4. epizodi bilo je zabavno gledati, pogotovo kad uključuje Tally iz razloga koje biste mogli razumjeti kad ih vidite. Serija je klasificirana za kategoriju 21+ u Disneyu +, što je bilo pomalo iznenađujuće s obzirom na to da je malo bilo scena za vođenje ljubavi, koje su na drugim platformama vjerojatno kategorizirane samo za osobe starije od 18 godina.

Sve u svemu, uživao sam gledati ovu seriju zbog njene jedinstvene premise, intrigantnih likova, divne dinamike među 3 glavne uloge i nekih napetih i intenzivnih vještičjih ratova. Ako volite gledati serije s tim atributima ili ako samo želite vidjeti kako vještice zauzimaju središnje mjesto u američkoj vojsci, onda bi ovo sigurno bila zanimljiva opcija. Ali ako gledanje mladih vještica kako vježbaju za rat nije vaš omiljeni izbor, onda se možda i klonite ove serije. IMDB Ocjena Serije: 7.1/10

Motherland: Fort Salem (Sezona 1) 2020 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Drama| Fantazija | Sci-Fi | Recenzija Serija
Godina: 2020
Kreatori: Eliot Laurence
Glavne uloge Glumci: Taylor Hickson, Amalia Holm, Demetria McKinney, Jessica Sutton, Ashley Nicole Williams, Lyne Renée. BJ Harrison, Dale Hunter, Nancy Amelia Bell, Joyce Robbins, Lynn Whyte, Lillian Lim, Annie Jacob, La Nein Harrison, Catherine Lough Haggquist, Sarah Yarkin, Kai Bradbury, Tony Giroux, Emilie Leclerc, Linda Ko.
Zemlja: USA | Canada
Trajanje Epizode: 48 min
Datum izlaska: 18.03.2020 (svjetska premijera)

Trailer Serije Motherland: Fort Salem:

Sve u svemu, uživao sam gledati ovu seriju zbog njene jedinstvene premise, intrigantnih likova, divne dinamike među 3 glavne uloge. Ono što me zanimalo u seriji je da se nije usredotočila samo na obuku već i na vanjski svijet. Bilo je samo 10 epizoda u prvoj sezoni, a najdraže su mi bile 8. epizoda i definitivno finale sezone.Recenzija Serije: Motherland: Fort Salem (Sezona 1) 2020