Monday, July 26, 2021
HomeRecenzije SerijaRomulus (Sezona 1) 2020 Recenzija Serije

Romulus (Sezona 1) 2020 Recenzija Serije

Prije nego što je Game of Thrones uspješno ukrao pozornost i postao dijelom pop kulture gotovo posljednje desetljeće, bilo je zapravo nekoliko drugih serija koje su imale istu nijansu, epsku i dramatičnu. Unatoč tome, ove su serije bliže povijesti nego fantaziji. Spartacus (2010-2013) na primjer. Ili nadalje, Rim, povijesna drama koja je često postala tema razgovora oko 2005. do 2007. godine. Iako možda nije toliko fantastičan ili spektakularan u smislu razmjera u usporedbi s Igrom prijestolja, Rim je prilično zanimljivo slijediti.

Romulus Recenzija Serije

Sada postoji još jedna epsko-povijesna serija smještena u drevnu Italiju, naime Romulus. Ono što ga razlikuje je to što je umjesto britanske ili hollywoodske produkcije na Romulusu izravno radila Italija, tako da se može reći da je bliži autentičnosti njegove izvorne povijesti. Sastoji se od 10 epizoda, Romulus je premijerno prikazan početkom studenog. Nije trebalo dugo, sve epizode prve sezone serije sada se u mogu gledati putem streaming platforme. Prije gledanja, imajte na umu da Romul uopće nije biografija osnivača Rima. Polazeći od osnivanja Rima, Romulus zapravo govori s gledišta tri različita lika, naime Yemosa, Wirosa i Ilije. Priča o osnivanju Rimskog grada doista je omotana činjenicama i mitovima, dramom koja kombinira misterij, nasilje, pa čak i natprirodno.

Priča o Romulusu i njegovom bratu blizancu Remu, bogata mitovima, omogućava slobodu u razvoju priče, a ne samo da bude ograničena na vjernost činjenicama. Stoga priče mogu istraživati ​​više stajališta bez potrebe da se pitaju izmjenjuju li povijest zbog dramatičnog efekta ili ne. Isto tako je s Romulom. Serija pokušava prepričati podrijetlo Rima, ali fokusira se na primitivna plemena koja su kasnije postala podrijetlom rođenja Rima. Kako bi se održala ova autentičnost, serija sadrži i dijalog na drevnom latinskom.

Marco Chimenz, prethodno uspješan u seriji Gomorrah, kao i Suburra, djeluje kao izvršni producent. Surađivao je s redateljem Matteom Rovereom koji je prethodno imao iskustva u pokretanju priče o Romulusu i njegovom bratu blizancu Remusu kroz Prvog kralja. Odabir Chimenza i Roverea da Romulu predstave na drevnom latinskom jeziku doista je bio dašak svježeg zraka, s obzirom na to da se filmovi ili serije s istom pozadinom često prikazuju na engleskom jeziku, što podsjeća na Shakespeareove scenske drame. Ni moderna talijanska upotreba nije njihov prvi izbor. Stoga i Romulus izgleda realnije, ili barem onoliko realno koliko može biti za ovakve serije. Svi glumci moraju pažljivo proučiti dobre retke, a zatim ih izgovoriti iz srca, kako bi se izbjegao dojam pamćenja. Nije ni čudo što je improvizirana gluma zabranjena.

U Romulus glume glumci i glumice iz Italije, poput Andrea Arcangelija, Francesca Di Napolija i Marianne Fontana, koji glume glavnog junaka serije; Yemos, Wiros i Ilia. Kroz ovu perspektivu s tri lika možemo “naučiti” o povijesti i prošlosti Rima. Kako bi podržali epski i kolosalni dojam, stotine glumaca također su bili uključeni, kao i niz pouzdanih kaskadera koji su proizveli dramatične scene bitke. Uz sve ove jedinstvene „razlike“, jasno je da je Romulus serija koju je šteta propustiti. Samo što je to, pripremite se da se i dalje u potpunosti koncentrirate na njegovo gledanje, jer osim što ima prilično zavojitu i složenu priču, upotreba drevnog latinskog može odvratiti pozornost od gledanja Romula, s obzirom na to da ga nismo navikli čuti. IMDB Ocjena Serije: 6.5/10

Romulus (Sezona 1) 2020 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Drama| Historija| Recenzija Serija

Godina: 2020