Rupa u Zemlji – The Hole in the Ground (2019) Recenzija Filma

Redatelj: Lee Cronin
Producent: Lee Cronin, Stephen Shields
Glavne uloge: Seána Kerslake, James Quinn Markey, Simone Kirby, Steve Wall
Zemlja: Irska
Trajanje filma: 01:30:00
Datum izlaska: 25.01.2019 (svjetska premijera)

Od samog prvog snimka, “Rupa u Zemlji” potpuno je obavijen ćudljivim i zlokobnim ambijentom, a to je jedna od nekoliko dobrih stvari koje mogu reći o filmu. Kao što u početku osjećam da će se nešto loše dogoditi prije ili kasnije, vjerojatno ćete imati neka očekivanja, ali, nažalost, film ne ide mnogo dalje od njegove lijepe jezive atmosfere, a ukupni rezultat je prilično površna i osrednja horor priča koja bi se mogla reći u roku od pola svog trajanja od 90 minuta.

Rupa u Zemlji Filmske Recenzije

Tijekom uvodne scene, upoznali smo se s mladom ženom po imenu Sarah O’Neill (Seána Kerslake) i njezinim malim sinom Chrisom (James Quinn Markey). Iako ne govori mnogo o svojoj prošlosti, podrazumijeva se da je nedavno napustila muža zbog obiteljskog zlostavljanja, a sada se pokušava preseliti u otrcanu kuću koja se nalazi u nekom udaljenom području. Ali stvari još uvijek nisu dobre za njih. Iako se teško može prilagoditi novom okruženju, Chris često propušta oca i to svakako izaziva određenu napetost između njega i njegove majke.

Kad se vraćaju u svoju kuću nakon što su se dobro zabavili u lokalnom zabavnom parku, Sarah i Chris imaju vrlo uznemirujući susret s nekom starijom damom na putu, a Sara kasnije saznaje više o toj starici. Prije mnogo godina pokušala je ubiti mladog sina samo zato što je nekako vjerovala da on nije njezin sin, što je kasnije dovelo do nepovratne tragedije za nju i njezinog supruga.

Naravno, kao što ste već pretpostavili, slična situacija uskoro će se dogoditi i Sarah. Usred jedne noći čuje čudan zvuk, a onda otkriva da joj je sin nestao. Nakon što je neko vrijeme pokušavala pronaći sina vani, ona naposljetku pokušava pozvati policiju za pomoć. Ali onda, što znate, njezin se sin ponovno pojavljuje. Iako joj je laknulo kad je vidjela da je njezin sin u redu. Ona je također zbunjena o tome što se točno dogodilo. A onda dolazi do osjećaja da nešto nije u redu s njezinim sinom. Naravno, izgleda uglavnom isto kao i prije, ali osjeća se, malo drugačije u nekoliko aspekata. Sarah postaje sumnjičavija i nervoznija zbog njega – pogotovo nakon još jednog uznemirujućeg susreta s tom starom damom.

Sarah paranoja

Sada ćete vjerojatno imati dobru ideju o tome gdje se priča kreće. I uvjeravam vas da film ne odlazi daleko od onoga što očekujete. Postoji jedna hladna sekvenca u kojoj Sarah svjedoči nečemu vrlo uznemirujućem iz sobe njezina sina u jednoj noći. A zatim kasnije dolazi mračan trenutak paranoje jer je Sarah odvezena dalje u njezinu sve veću sumnju i sumnju usred posebnog događaja. u školi njezina sina.

Ne tako iznenađujuće, Sarah ne može slušati nikoga, a mi u skladu s tim dobivamo nekoliko zanimljivih scena. Koje nas tjeraju da se zapitamo je li njezino stajalište stvarno pouzdano. Kada u jednom trenutku pokuša uvjeriti jednog određenog podržavajućeg lika. Film nam ne pokazuje izravno što je snimila njezina mala video kamera tijekom prethodne noći. A vi možda imate razumnu sumnju u njezinu okolnost. Je li moguće da je ona samo histerična zbog tih mentalnih opterećenja njezina krhkog statusa?

Priča

Nažalost, film jednostavno ide uz svoju predvidljivu priču bez mnogo dvosmislenosti. Osobito nakon određene napete scene koja ne ostavlja nikakvu sumnju na sve što se događa oko Sarah. Iako cijenim kako stalno održava svoju zlokobnu atmosferu tijekom svog vremena izvođenja. Ona nema mnogo narativnog zamaha kao što je trčanje iz jedne narativne točke u drugu. I iznad svega, njezini likovi ostaju više ili manje nego elementi za planiranje umjesto da budu dovoljno privlačni da nam privuku pozornost. Kao što je stalno uronjena u monotono raspoloženje koje je okružuje. Sarah se ne osjeća osobito dobro razvijenim karakterom, kao i nekoliko značajnih likova u filmu.

Oh, zaboravio sam spomenuti da, kako se odražava u naslovu filma, postoji velika, tajanstvena vrtača u šumi tik do Sarahine kuće. Budući da je od početka očito da je ova rupa uključena u njezinu sve više uznemirujuću situaciju na ovaj ili onaj način, nije vam baš dovoljno da vam kažem da ova rupa igra važnu ulogu tijekom posljednjeg čina filma. Moram vam reći da je film u tom trenutku nepodnošljiv, bez mnogo šoka ili iznenađenja za nas.

Kao centar filma, Seána Kerslake djeluje kad god nam daje uvid u ranjivost njezina lika. I šteta je što film ne koristi dobro njen znatan talent. U slučaju mladog glumca Jamesa Quinna Markeya. On je nažalost zaglavio s nezahvalnom ulogom koja samo zahtijeva od njega da izgleda podmuklo. A također sam bio razočaran kad sam vidio kako je Kati Outinen, finska glumica uglavnom poznata po svojim nezaboravnim nastupima u djelima Aki Kaurismäki, kao što su “The Match Factory Girl” (1990.) i “Le Havre” (2011.), posve je izgubljena u svojoj slobodnoj potpornoj ulozi.

“Rupa u Zemlji” režirao je Lee Cronin, koji je zajedno s Stephenom Shieldsom napisao i scenarij. Ovo je njegov prvi dugometražni igrani film, i iako sam s njim bio nezadovoljan, u određenoj mjeri sam se barem donekle divio njegovim kompetentnim tehničkim aspektima. Mogu se samo nadati da će se uskoro prijeći na bolje stvari nakon ovog mlakog njegova debija. IMDB Ocjena Filma: 5.7/10

Trailer Filma Rupa u Zemlji :

Rupa u Zemlji - The Hole in the Ground 2019
Previous articleObjavljen datum izlaska Aquaman 2