Thursday, April 18, 2024

Secret City (Sezona 2) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

Secret City Međutim, Foxtelova serija je nešto što se sigurno mora vidjeti ne samo u Sjevernoj Americi, nego i širom svijeta. Ne mora imati mnogo akcije niti borbenih scena, sudske drame niti ispitivanja. Ovo djeluje jako dobro, pojačavajući koliko se visoko u prehrambenom lancu odvija ova zavjera.

Žanr: Misterija | Triler | Recenzija Serija
Glavne uloge: Anna Torv, Marcus Graham, Justin Smith
Zemlja: Australija
Trajanje Epizode: 39 min
Datum izlaska: 04.03.2019 (svjetska premijera)

Nije bilo ničega što bih više volio vidjeti od Foxtelovog “Secret Cityja”, Netflixove originalne serije. S prvom izvanrednom sezonom koja je imala samo šest epizoda, australska serija može se upotrijebiti kao primjer kako reći složen politički koncept u samo šest epizoda na način na koji nećete imati više pitanja. Serija zvijezda nastavlja se i dalje u drugu sezonu dokazujući da je njezin potencijal neograničen. Nazad na drugu sezonu, Secret City se vraća s još jednom političkom mrežom prevare i potpuno novom zavjerom za Harriet Dunkley. Kako se radnja širi i komadi počinju padati u ravnotežu, sezona se razvija do krajnjeg, ali pomalo poticajnog završetka, naglašavajući opasnosti oko tehnologije i naše vlastite percepcije rata.

Secret City Recenzija Serije

Harriet Dunkley, koju glumi Anna Torv, politički je novinar. Nakon previranja i prevrtanja u prvoj sezoni, ponovno se vraća, ovaj put nakon izdržavanja kazne u zatvoru kako bi istražila napad na australsko tlo, a možda i zaustavila sljedeći nepotrebni rat koji se temelji isključivo na lažnoj optužbi korporativnih organizacija koje ne znaju ništa drugo osim moći novca.

U većini slučajeva, druga sezona čini stvarno dobar posao izgradnjom iste napetosti i drame koja se širi kroz prvu sezonu. Na mnogo načina, druga sezona se osjeća malo bolje u smislu šetnje kroz 6 epizoda i počinje s doslovnim praskom. Kuća je eksplodirala bombom koja je odnijela četiri civilna života. Ministar obrane, Catriona Bailey (Jacki Weaver), zna više od onoga što govori. Dok Harrietina jedina želja je da se drži podalje od politike, prijateljstvo koje je napravila u zatvoru s Minom Almasi (Louisa Mignone) pretvara se u katalizator da se vrati u svijet od kojeg je pokušala pobjeći kako bi očistila Minino ime u ubojstvu visokog profila za koje ja ona optužena da je počinila. Međutim, kad počne kopati po tom pitanju, Harries se nalazi u dubokoj državi koja ima svoju vlastitu ideju nacionalne sigurnosti, daleko od one koju priznaje australska vlada.

Zavjera

“Secret City ” nastavlja otkrivati ​​političku zavjeru u drugoj sezoni, čineći Harriet vrlo opasnim protivnikom za svakoga tko može odlučiti da se nosi s njom, dok su novi likovi jednako impresivni i snažni kao Torv’s Harriet. Anna Torv je zapravo ljepilo koje ovdje drži sve zajedno. Njezin ustrajan, hrabar stav kad prikazuje Harriet pomaže da se svi poravnaju i dok ona zaroni dalje niz zečju rupu. Ulozi se dalje podižu. Kako se i ljudi oko nje uvlače u zavjeru, uključujući i Karen Koutoufides i Joseph Sullivan, fokus se pomiče da obuhvati perspektivu još nekoliko likova, a ne samo Harriet kako sezona napreduje.

Ovo djeluje jako dobro, pojačavajući koliko se visoko u prehrambenom lancu odvija ova zavjera. I koliko je ljudi posljedično pogođeno njome. Svaka epizoda druge sezone je moćna, inteligentna, a ne nešto što svaka serija može postići. Ona ne ide s politikom. Već se bavi onim čega se mnogi boje i stavlja političkog novinara u samu sebe. Kao neustrašivog ratnika istine da čak ni prijetnja smrću ne može prestati.

Međutim, Foxtelova serija je nešto što se sigurno mora vidjeti ne samo u Sjevernoj Americi, nego i širom svijeta. Ne mora imati mnogo akcije niti borbenih scena, sudske drame niti ispitivanja. Međutim, ima više toga za ponuditi publici koja ne traži gore navedene kriterije. Radije se usredotočuje na tešku temu, a da je ne premazuje šećerom. I ne brinite se da ću o tome napisati pozitivnu recenziju, jer sam sto posto siguran da ćete biti mnogo maštovitiji i kreativniji u hvaljenju. Više nego što sam to učinio nakon što ste gledali. IMDB Ocjena Serije: 7.4/10

Trailer Serije:

Secret City Međutim, Foxtelova serija je nešto što se sigurno mora vidjeti ne samo u Sjevernoj Americi, nego i širom svijeta. Ne mora imati mnogo akcije niti borbenih scena, sudske drame niti ispitivanja. Ovo djeluje jako dobro, pojačavajući koliko se visoko u prehrambenom lancu odvija ova zavjera. Secret City (Sezona 2) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije