Žanr: Akcija | Recenzije Serija

Ashley’s Secret
Man Down
Ghost Killer
Dare To Die
There’s Something In The House
The Reckoning

Kada je u pitanju superherojska televizija, doista nema težeg tržišta za prodor tamo. Između univerzuma X-Men, DC Comicsa i Marvela, Netflix Original Shadow nema puno prostora na raspolaganju da bi uhvatio komad kolaca za sebe. Rekavši to, različiti Južno Afrički osjećaji i epizodni format dobro funkcioniraju uz neke dobro napisane likove, čineći ovo dobrim, iako dobro uvježbanom, serijom superheroja.

Senke – Shadow Recenzija Serije

Senke – Shadow ne troši vrijeme na dobivanje prava na srce svoje drame. Progonjen tragičnim gubitkom u svojoj prošlosti, bivši policajac je pogođen munjom i neobjašnjivo je dobio rijetku sposobnost da poslije ne osjeća bol. Barem ne fizički. Uz najboljeg prijatelja Maxa, Shadow koristi svoje moći za dobro, tragajući za raznim kriminalnim šefovima koji su bježali policiji, pomažući njegovim bliskim prijateljima i obitelji, kao i onima koji traže njegovu pomoć kako bi grad bio sigurnije mjesto. To je dobro uvježbana rutina, ali unatoč tome postoji barem pokušaj unošenja neke originalnosti unutar pojedinih epizoda. Bilo da se radi o smrtonosnoj igri koja se emitira putem interneta, lancu za seksualnu trgovinu ljudima ili ubojitu namjeru da žrtve pretvore u snježne kugle, tu je razina nepredvidljivosti koja pomaže da se serija pomakne naprijed.

Epizode

Većina epizoda djeluje i kao samostalni slučaj i često se završavaju na kraju. Postoje iznimke, iako neke epizode imaju nekoliko problema koji se prelijevaju i na sljedeće. Rano se čini da je glavna prijetnja sezone čovjek po imenu Ivan Marx, ali nakon treće epizode, to se mijenja u mnogo rigidniji format samostalnih epizoda. Tek u pretposljednjoj epizodi izgledamo mnogo bliže prošlosti Shadow , koja se vraća u prvi plan poslova, kroz dugogodišnju osvetu protiv čovjeka po imenu Cyrus.

Na Afričkom suncu na pojedinim mjestima stvarno se serija osjeća malo drugačije od uobičajenih američkih pogleda koji dominiraju ovim žanrom. . Sjajno je vidjeti da ovaj prekrasan kontinent dobiva i dosta zasluženog vremena za emitiranje, a neki od snimaka koji su uspostavili izvrstan posao vizualiziraju koliko je zapanjujuća Južna Afrika. Slično kao i druge Netflix serije ovog kalibra, tu je izrazita ljepota rada kamere i nema razloga poricati da serija ima neke stvarno lijepe snimke tijekom trajanja.

Hemija između Shadowa i Maxa ovdje dobro funkcionira i postoje neke istinski zabavne razmjene između njih. Ovaj duo zaokružuje mnoštvo drugih šarenih ličnosti koje ovdje imaju vlastite priče. Postoji nekoliko očiglednih klišea u cijeloj grupi i Shadowova problematična prošlost je nešto što je učinjeno mnogo puta u superherojima, što pokazuje da je to postalo gotovo rutina za očekivati ​​ovo. Neki od zlikovaca se također osjećaju malo arhetipski, ali glumci daju sve od sebe sa skriptama koje su dobili.

To nije savršeno i ponekad Shadow blijedi u usporedbi s drugim superherojskim ponudama. Jedinstvena Afrička lokacija pomaže ovom izdanju malo da se izdvoji i to je svakako lako za oči. Iako je to daleko od nečega poput Daredevilove prve sezone. Shadow nudi dovoljno samo da ga napravi zabavnim za gledanje, sa zadovoljavajućim završetkom koji sve povezuje s urednim malim lukom. Ovdje nema iznenađenja i ovo je stvarno slučaj onoga što vidite je ono što dobivate. Srećom, Shadow ipak čini zabavno gledanje, unatoč očiglednosti njegove priče i tempa. IMDB ocjena serije: 7/10

Trailer Serije Senke – Shadow:

PRESUDA

Senke - Shadow ne troši vrijeme na dobivanje prava na srce svoje drame. Većina epizoda djeluje i kao samostalni slučaj i često se završavaju na kraju. Postoje iznimke, iako neke epizode imaju nekoliko problema koji se prelijevaju i na sljedeće.

NAJNOVIJE

See TV Series (2019– ) Trailer Serije

Serija Prikazuje se od Novembra 2019. god. Naziv: See TV Series (2019– )