Shaun the Sheep Movie – Ovčica Šon 2015 Recenzija Filma

Žanr:  Animirani/Obiteljski/Komedija
Redatelj: Mark Burton, Richard Starzak
Glavne uloge:  Justin Fletcher, John Sparkes, Omid Djalili
Trajanje filma : 01:25:00
Datum izlaska :     5 August 2015 (USA)

Kada njihov vlasnik igrom slučaja odluta do velikog grada a pas koji ih čuva odjuri za njim tražeći ga, ovca Šon i ekipa preuzimaju odgovornost da ih nađu i vrate mir i sreću na farmu.

Animiranih filmića nikad dosta. Malo humora, malo zabave i malo opuštanja uz samo malo vašeg vremena ukoliko baš to tražite. Međutim, bitno je naići na takav film s obzirom da je tržište prenatrpano a ‘Shaun the Sheep: Movie’ možda nije baš vaš fah.

Ovo nužno ne mora značiti da se radi o lošem filmu nego isključivo o filmu za djecu i to onom dobrom. Isključit ćemo mogućnost da će se svidjeti starijima jer mislim da, bez obzira što znate seriju na kojoj je i sam ovaj britanski film baziran, nećete biti dovoljno radoznali da joj ipak date šansu. Ja ipak jesam i ne mogu reći da me oduševio i ostavio bez daha ili nasmijao do suza, ali ‘Shaun’ je simpatičan filmčić kojeg vaša djeca doista zaslužuju. Ostao je odan svom izvornom materijalu i pored toga dodaje neku svježinu iz sadašnjeg okruženja što ga čini jednim malim jednostavnim filmom punom topline i zanimljih humornih scena da je, kao takav, u svakom slučaju film za pohvalu. Britanski filmovi mnogo rijeđe dolaze do izražaja od američkih bombardiranja svakojekakvim filmovima, ali što se tiče žanra animiranih filmova,’ Shaun the Sheep’ zaslužuje svoju zvijezdu na nebu kao unikat kinematografije te zemlje. Opet mislim da će biti izazov za odraslu raju, ali ako ste jedan od onih u kojima još živi dječak ili djevojčica, onda, hmm, pa zašto da ne ?

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 7,5/10 a na Tomatoesima nevjerovatnih 100%. Van Amerike je zaradio preko 59 miliona dolara a tamo izlazi tek u julu ili augustu, ne znam, pa ćemo vidjeti pravo stanje sa zaradom. Mark Burton i Richard Starzak su reditelji filma a imaju iskustva sa sličnim filmovima poput ‘Chicken Run’ i ”Wallace i Gromit u velikoj povrtnoj potjeri’.

Sve što sam rekao iza toga i stojim. Nije Disneyev niti Pixarov film da je popularan i da za njim juri raja i baš zbog toga treba da obratite pažnju i poklonite sebi sat i po vremena vraćanja u djetinjstvo uz vaše dijete, malog rođaka ili jednostavno sami, ako ste dovoljno hrabri. Ako ne, ovo će svejedno ostati jedan od najjačih britanskih filmova iz ove godine.

Ocjena:9/10

Kruds Novo Doba – The Croods: A New Age (2020) Recenzija Filma

Prikupivši više od 587 milijuna američkih dolara prihoda i pobijedivši u nominaciji za najbolji...