Sherlock Gnomes (2018) Recenzija Filma

Zemlja: Engleska, SAD
Trajanje filma: 01:26:00
Datum izlaska: 15.03.2018 (svjetska premijera)
B i H –
Hrvatska 29.03.2018.
Srbija –

Nakon događaja u originalnom filmu, svi plavi i crveni gnomi su premješteni u London od strane njihovih vlasnika. Crveni vođa Lord Redbrick (Michael Caine nije potreban uvod) i Plavi čelnik Lady Blueburry (Maggie Smith – Harry Potter , The Best Exotic Marigold Hotel itd.) su razmišljali o penziji i namjeravali su da imenuju Gnomeo (James McAvoy – Split , X-Men: First Class trilogy itd.) I njegovu suprugu Juliju (Emily Blunt – The Girl on the Train, Sicario i sl.) da budu njihove nove vođe. Ali za ovaj novi zadatak činilo se da je Julija previše usredotočena na stvaranje svog novog vrta kao najljepšeg vrta i izgubi iz vida Gnomeo.

U međuvremenu su nestali mnogi gnomi u drugim vrtovima diljem Londona. Poznati gnoma detektiv Sherlocka Gnomesa i njegov partner Watson (Chiwetel Ejiofor – Dr. Strange , Triple 9 itd.) vjerovali su da nestali gnomi mogu imati veze sa Sherlockovim neprijateljem Moriarty ( Jamie Demetriou). Tako su obojica odlučili istražiti ovaj slučaj. Kad su i obitelji i prijatelji Gnomea i Julije bili oteti, uspjeli su se pridružiti Sherlocku i Watsonu u potrazi i spašavanju svih tih nedužnih gnoma.

Može li ova mala skupina pronaći sve tragove koje su ostavili otmičari? Pronađite ih sve u ovom vrlo smiješnom animiranom filmu.

Sherlock Gnomes Filmske Recenzije

U redu, nakon gledanja ovog filma, osjetio sam da je inferioran u odnosu na prethodni Gnomeo & Juliet . U tom se filmu priča osjeća kao prilagodba vrlo popularnog Shakespeareovog djela Romeo i Julija, ali bilo je puno zabavnije i nije imalo tragičnog završetka. A taj je film imao mnogo slatkih gnoma s puno glupih zabavnih trenutaka, romantike i malo emocionalne dirljive scene. Ali ovdje se film osjeća mnogo manje od toga.

Prema mojem mišljenju, film se činio nejasnim njegovim smjerom. Je li to trebao biti film o Sherlocku Gnomima, ili je to bio nastavak Gnomea i Julije ? Ako je to bio film Sherlock Gnomes kao i njegov naslov, onda bi dio Gnomea i Julije vjerojatno trebao biti malo smanjen. No, ako je to bio nastavak Gnomea i Julije , fokus na Sherlocka Gnomesa bio je previše, jer je imao obilježje Sherlockovog filma s njegovim odbitcima i istraživanjima, osobnom borbom s neprijateljem i ljubavlju , Osobno mislim, budući da je naslov bio Sherlock Gnomes , film bi trebao biti usredotočen na njega i njegova istraživanja, a ne da Gnomeo i Julija lične stvari dijele zajedničku pažnju.

Ljubazni likovi Gnomeo i Julija

Problem je što su ljubazni likovi iz originalnog filma zapravo bili Gnomeo i Julija. Oni koji su voljeli taj film, radije bi ih imali više vremena na ekranu. Zato mislim da bi film bio bolji ako bi bio dio Gnomeo & Julie 2 , gdje su Sherlock i Watson bili dodatni nositelji. Osjećao sam se da se ovaj nastavak nije rezonirao s publikom jer smiješne scene nisu bile onoliko dobre koliko je prva (volio sam scene gdje su se gnimi morali zamrznuti kad god je bilo ljudi, ali ovdje je bilo samo 2 takve scene ). S naglaskom na Sherlockovu istragu, film se nije osjećao dobrim za sve uzraste jer mislim da bi djeca teško razumjela višestruke promjene. Iako za odrasle, trebali bismo ih pogoditi.

Definitivno dobra stvar u filmu je animacija

Dobra stvar u ovom filmu definitivno je animacija. Stvarno mislim da su to učinili jako lijepo. Pogotovo pokret usana bio je doista živ. Bilo je kao da su stvarno živi i govore stvari koje su izrazili glumci i glumice. Bilo bi bolje da sam ovo vidio u 3D-u jer bi efekti bili divni. Jedna stvar u kojoj nisam uživao bila je pjesma koju je Mary J. Blige pjevala u sredini, koja se osjećala malo izvan mjesta i činilo se da je dodana samo da bi se prilagodila njenom odličnom pjevačkom talentu. No krajnja je kreditna scena bila zabavna jer je imao neke smiješne animacije, pogotovo konačnu scenu koju možete vidjeti na samom kraju, uz popratne lijepe pjesme.

U konačnici, namjera filma mogla bi biti dobra jer je poznati lik Sherlock Holmes-a adaptiran u Gnomes univerzum. Ali, nažalost, izvršenje i pisanje priče nisu bili ispravno napravljeni, što je rezultiralo nepotrebnim i neponovljivim filmom. Ono što je trebalo biti prekrasan film za obitelj je, nažalost, padao je prilično brzo. Možda im je teško imati profit od ovog filma, jer kritike kritičara i publike nisu bile sjajne. Iako moja djevojka i ja još uvijek možemo uživati ​​u filmu, ali ne toliko kao u predhodniku. Sada, ako samo želite vidjeti gnima koji djeluju slatko, mogli biste se odlučiti za ovaj film, ali poželjno je vidjeti prvi kako biste bolje razumjeli. Međutim, ako niste ljubitelj takvog animiranog filma, ili ste super ljubitelj Sherlock Holmesa, bolje je izbjegavati gledanje ovog filma. Vaš izbor.

IMDB Ocjena Filma:  Sherlock Gnomes
(2018) on IMDb

Previous articleSmallfoot (2018) Trailer