Slender Man (2018) Recenzija Filma

Slender Man (2018)
Slendermen

Žanr: Horor | Misterija | Triler | Filmovi 2018
Redatelj: Sylvain White
Producent: David Birke, Victor Surge
Glavne uloge: Joey King, Annalise Basso, Javier Botet, Julia Goldani Telles, Jaz Sinclair, Kevin Chapman, Michael Reilly Burke, Kayla Caulfield, Alex Fitzalan, Jessica Blank, Oscar Wahlberg, Jeffrey Corazzini, Adrian M. Mompoint, Michael Tow, Damon D’Amico Jr
Trajanje filma: 01:33:00
Datum izlaska: 10.08.2018 (svjetska premijera)
B i H 23.08.2018.
Hrvatska 23.08.2018.
Srbija 23.08.2018.

SADRŽAJ
Četiri djevojke srednjih škola (Julia Goldani Telles, Joey King, Jaz Sinclair i Annalize Basso) iz Massachusettsa žele otkriti legendu o Slender Man kao izmišljenu i stoga obavljaju ritual. Ali kad jedna od njih nestaje bez traga, čini se da je taj jezovit visok lik s krakovima (Javier Botet) puno realniji nego što su mislili …

KRITIKA Slender Man

Karakter Slender Man prije svega je vrlo zanimljiv: izmišljen tokom takmičenja za fotografije, jednostavan razvijen lik od 2009. godine redovito se pojavljuje u memovima, lažnim video zapisima ili kompjuterskim igrama. Najpoznatiji primjer bi trebao biti Slender – The Eight Pages, vrlo jednostavna, ali učinkovita igra. Dizajn ove figure je toliko uspješan zbog svoje jednostavnosti. Dugo, suho tijelo, s udovima sličnim grani, širi se kroz drveće u daljini, prepoznavajući samo svijetlu blagu praznog lica. Praznina na licu oduzima lik čovječanstva, a oblik i ne manje odijelo koje nosi govori o ljudskim osobinama. Kao rezultat toga, postoji otuđenje, izmjena i perverzija poznatog. Na sličan način uspješan je i dizajn najnovije trendovske figure Momo, koji je bio otuđen likovima lica ptice.

Međutim, Slender Man je – za razliku od Momo – koji jako ovisi o postavljanju. Ako ga netko upozna u nekom konvencionalnom okruženju, vjerojatno bi bio u velikoj mjeri nedjelotvoran, mogao bi isto tako doći od Watchmena ili biti modifikacija Dementora. Slično likovima Mame i Sinister , antagonisti žive daleko, od percipirane, ali neprecizne bliskosti, od bljeska svjetlosti iza grmlja, strašnog drugog izgleda. Mama je primjer kako nevjerojatna ova vrsta stvari može uspjeti. Tako, u prvoj polovici, film stvara atmosferu koja gubi punu učinkovitost čim se antagonist povećava u drugoj polovici. U Sinisteru ovo je mnogo bolje.

Slabo razvijena parcela

Nažalost, Slender Man u tom smislu ne uspijeva na cijelom brodu i čini internet fenomen lošim animiranim jokerom. To je prije svega zato što film nikada ne postaje atmosferski. Niti slabo razvijena parcela, ni potpuno banalni likovi, niti dražesni nastupi ne stvaraju napetost, oni se samo gube u sumraku dosade. Čak ni posljednji krik za pomoć u neuspjelom filmu, prisilni skokovi su učinkoviti. Dok drugi filmovi kao što je jednako slabi Insidious: The Last Key barem daje šok glave nakon što je glasno urlao, a Slender Man ne uzrokuje ništa osim zavijajuće dosade.

ZAKLJUČAK

“Slender Man” izvrsno se uklapa u trenutni glavni horor film: nedirnuta i drastična atmosfera, nekoliko dosadnih skrivenih skokova i distanciranje inovacija i sadržaja. IMDB OCJENA 3.0/10

Slender Man (2018) "Slender Man" izvrsno se uklapa u trenutni glavni horor film: nedirnuta i drastična atmosfera, nekoliko dosadnih skrivenih skokova i distanciranje inovacija i sadržaja.