Friday, December 3, 2021
HomeDramaSvinja Recenzija & Pregled Filma 2021 (Pig)

Svinja Recenzija & Pregled Filma 2021 (Pig)

-

“Svinja” (Pig), Nicolas Cage glumi Robina Felda, bivšeg kuhara koji nakon smrti svoje supruge, Lorelai Feld (Cassandra Violet), odlučuje da se izolira i živi u divljini sa svojim ljubimcem svinjom. Nažalost, jedne noći par lopova ušlo je u njegovu rezidenciju i ukralo svinju. Ne mirujući, Robin Feld je tada otkrio tko stoji iza krađe i, naravno, pokušao povratiti svinju koja je sada postala prijatelj koji ispunjava usamljenost u njegovom svakodnevnom životu. Osjećate se poznato jer premisa ovog filma zvuči kao alternativna verzija “John Wick” (Chad Stahelski, 2014.) s Keanuom Reevesom u glavnoj ulozi? Pa… “Svinja” film možda ima sličan narativni dojam, ali s tim da je izgubljeni pas zamijenjen svinjom. Međutim, ako John Wick primijeni elemente brutalne akcije kao niz izazova koje protagonist mora proći, “Pig” zapravo skida slojeve svoje priče kao proces meditacije za glavnog lika. Nema akcijskih scena. Bez krvavih scena.

Svinja Recenzija Filma

Uz scenarij koji je napisao redatelj ovog filma, Michael Sarnoski, “Svinja” ne samo da pokušava prebroditi tugu koju doživljava lik Robina Felda, već i razočaranje i tugu koje osjećaju likovi koje susreće. Tijekom progonstva u divljini, liku Robina Felda rečeno je da ispuni svoje svakodnevne potrebe tražeći gljive s tartufima koje su skupe za kulinarske sladokusce zbog njihove oskudice i poteškoća u pronalaženju gljiva koje rastu pod zemljom.

Gljive koje je pronašao zajedno sa svojim ljubimcem svinjom potom predaju i prodaju liku po imenu Amir (Alex Wolff) koji kasnije distribuira gljive raznim luksuznim restoranima u urbanim sredinama. Odnos između ova dva lika u početku je opisan isključivo kao poslovni odnos – čini se da lik Robina Felda često nije zainteresiran za komunikaciju s Amirovim likom osim za robu koju prodaje. Međutim, kada svinja koju uzgaja nestane, upravo je Amirov lik prva osoba koju je lik Robina Felda kontaktirao s razlogom da je svinja ključ za pronalaženje gljiva tartufa koje je Amirov lik oduvijek želio.

Dinamika nastala između dva glavna lika postala je poticaj za kretanje filmske priče. Kroz interakciju između njih dvojice, Sarnoskijev scenarij priče otvara niz mračnih trenutaka u prošlosti lika Robina Felda, ljudi koji su kasnije utjecali na njegov život, kao i odnos između njega i Amirovog lika koji je slučajno nastao nekoliko godina prije. Sarnoski sastavlja Svinju sa slikama tuge i gubitka kroz svaku priču koju ispričaju likovi u priči ovog filma – bilo da se radi o tuzi zbog gubitka voljene osobe, propaloj vezi ili snu koji se nije uspio ostvariti. Sarnoski može predstaviti osjećaj tuge koji ide ruku pod ruku s dubokim tmurnim dojmom kroz svoj narativ koji ima tendenciju da bude spor i izbor kinematografije u blijedim bojama. Nažalost, boja priče koja je previše monotona otežava likovima i pričama u ovom filmu da izgrade emocionalnu vezu s publikom.

Nije problem ako pripovijedanje odluči govoriti na minimalistički način u opisivanju linija sukoba i likova. U filmu “Svinja” , Sarnoskijev razvoj filmske priče izgleda tako ravno. Sukobi i likovi koji su prisutni od početka filma nikada se nisu mogli u potpunosti predstaviti zbog obrade priče koja se čini osrednjim. Lik za likom koje moraju susresti dva glavna lika u potrazi za povratkom izgubljene svinje također se ne mogu opisati na zanimljiv način. Cageova snažna melankolična pojava, kao i izgradnja odnosa koja se može uvjerljivo pokazati zahvaljujući bliskoj hemiji s Wolffom, doista je od velike pomoći za Svinju. Međutim, Cageov izgled nije u stanju učiniti puno da oživi kvalitetu Pig priče, koja je prejednostavno građena i obrađena tako da djeluje gotovo bez boje i smislenog dojma.

A kad smo već kod dugog vremena, da, ovo je spor film. Onaj koji govori više od akcije. Zapravo, akcija će biti vrlo mala. Publika koja još uvijek tvrdoglavo očekuje da će ovo biti poput “John Wicka” bit će jako razočarana zbog pogrešnih razloga za ovaj film. Smjer priče također je namjerno napravljen kao čudno, a namjerno ne kako se očekivalo. No, zapravo, potraga za svinjama ovdje je dočaravajući karakterni put. Što je više emocionalno zadovoljavajuće od uobičajenih filmova s velikom akcijom i traženjem osvete. Za debitantski film, redatelj ovog filma uspio je skuhati dosljedan ton s raznim teškim sastojcima koje je imao na tanjuru. IMDB Ocjane Filma: 6,9/10

“Svinja” Trailer Filma

Film Credits

Svinja Film (Pig) 2021

Žanr

Drama, Triler, Filmovi 2021

Redatelj

Michael Sarnoski

Producent

Vanessa Block, Michael Sarnoski

Zemlja: USA, UK

Trajanje filma

1h 32min

Datum izlaska 16.07.2021 (svjetska premijera)

U kinima od : 04.11.2021. HR, BiH

Glavne Uloge Glumci

Nicolas Cage kao Rob

Alex Wolff kao Amir

Cassandra Violet kao Lori

Adam Arkin kao Darius

Nina Belforte kao Charlotte

Gretchen Corbett kao Mac

Dalene Young kao Jezebel

Darius Pierce kao Edgar

Brian Sutherland kao Drunk Man

Davis King kao Bryce

October Moore kao Helen

Rezime - Sažetak

Sukobi i likovi koji su prisutni od početka filma nikada se nisu mogli u potpunosti predstaviti. Dinamika nastala između dva glavna lika postala je poticaj za kretanje filmske priče. Nažalost, boja priče koja je previše monotona otežava likovima i pričama u ovom filmu da izgrade emocionalnu vezu s publikom.

Latest posts