Teška vremena u motelu El Royale – Bad Times at the El Royale (2018) Recenzija

Teška vremena u motelu El Royale (2018)
Bad Times at the El Royale

Žanr: Mistarije | Triler
Redatelj: Drew Goddard
Producent: Drew Goddard
Glavne uloge: Chris Hemsworth, Dakota Johnson, Jon Hamm, Nick Offerman, Jeff Bridges, Cailee Spaeny, Lewis Pullman, Manny Jacinto. Mark O’Brien, Jonathan Whitesell, Sarah Smyth, Bethany Brown, Cynthia Erivo, Alvina August, Sophia Lauchlin Hirt
Trajanje filma: 02:21:00
Datum izlaska: 04.10.2018 (svjetska premijera)
B i H 11.10.2018.
Hrvatska 11.10.2018.
Srbija 11.10.2018.

TEŠKA VREMENA U MOTELU EL ROYALE Ništa dobro ne može doći od toga. Ovaj smiješni kvartet stranaca, koji zvuče više kao početak šale, susreće se u jednom prestižnom hotelu El Royale. Nalazi se na granici dviju američkih država, Nevada i Kalifornije, tako da gosti mogu odabrati dio hotela u kojem žele ostati. To vrijedi i za novodošle osobe kada se nastanjuju na naizgled napuštenom hotelu koji je nekoć bio poznat. Ovo uključuje pobožnpg oca Flynn, pjevačicu Darlene, opasnu Emily i Laramie Seymour Sullivan, naizgled običan poslovni putnik s usisavačem. Ali svatko od njih došao je iz nekog razloga, skrivajući svoje tajne da ih uskoro otkrije. Svi su sumnjivi ili barem izgledaju tako. Čak i recepcioner Miles. I koji horor je sam hotel? Sve ovo otkriva veoma neriješena olujna noć.

Teška vremena u motelu El Royale Filmske Recenzije

Ako priča u novom Drewu Goddardu (Chalet in the Mountain, Martian) zvuči pomalo poznato, to je razlog zašto. Goddard je očito inspiriran kolegom Quentin Tarantino i njegovim osam strahota. Imaju sličnu parcelu: osam stranaca susreće se u napuštenom hotelu, svaki ima svoju tajnu i razlog zbog kojeg je tamo, polako otkrivaju svoje priče, a ipak u prirodi lošeg vremena. Na primjer, Jeff Bridges kao Flynnov otac podsjeća na Kurt Russell kao John Ruth, Cailee Spaena i njezinu ludu Ruth slični Jennifer Jason Leigh i njezinoj Daisy, a možda i Chris Hemsworth isti je zgodni manijak , koji je također bio Channing Tatuum u Osam Strahota.

Postoji mnogo sličnosti, čak je Goddard posudio format sa postupnim uvođenjem likova u pojedinačno označena poglavlja. Ali unatoč tome, to nam donosi zanimljivu priču u kojoj samo uživamo. Pored toga, najnapetiji vremenski period nas drži u neizvjesnosti i iščekivanju šta slijedi.. I to je uglavnom zbog zanimljivog pripovijedanja gdje nas je Goddard već oduševio u Marsu. Kao iu Marsu, i ovdje su vrlo korisne osobe i njihovi predstavnici.

I ovdje on predstavlja stvarno velik i moćan ansambl, koji on razumije. Već spomenuti Jeff Bridges je vladao kao “otac” Flynn. Imao je dobar nastup, njegov lik ima karizmu i dubinu. Mostovi jednostavno upravljaju lakošću i sofisticiranjem i emocionalnim prizorima i humorom, ali i akcijom. Njegova velika podrška je Cynthia Erivo (koju ćemo uskoro vidjeti u ratnoj drami The Widow) kao obećavajuću pjevačicu Darlene. Ona nije samo dala sliku njezinu čarobnom glasu, nego i daje vrlo jasnu i impresioniranu izvedbu. Naprotiv, Dakota Johnson je neznatno slabiji član ansambla. Iako je poznato da Johnson pokušava izaći iz negativnog utjecaja pedeset nijansi sive, to ne čini mnogo. Ne daje ništa sjajno, prilično je ravno, a performanse su krute, a ponekad i malo neprirodne.

Muzika

Vrijedno je spomenuti i Chris Hemsworth , koji je ovdje igrao Billy Lee. I poznato je da je glumac, inače poznat kao superjunak Thor, učinio svoj dio. Blistav slim učinili su točnim i autentičnim, iznenađujuće ugodnim. Vidjeti Thor u takvoj ulozi je iskustvo samo po sebi. John Hamm, koji je, nažalost, bio prilično nedovoljan i čini se da je još uvijek zauzet u sličnim ulogama, potom se pozvao na Cailee Spaenu kao Ruth, koji je slatko gorak, a ne najmanje Lewis Pullman kao siromašnog recepcionera Milesa, kojemu nije teško dobiti naklonost.

Osim uloga, muzika je takođe veoma prepoznatljiva. Michael Giacchino (Spider-Man: Homecoming, Coco, Amazon,) također je bio uključen u soundtrack. Njegova pratnja prikladno nadopunjuje cjelokupnu priču i dovršava svoju konačnu atmosferu. Osim toga, pjesme koje se ovdje čuju, bilo iz usta Cynthia Erivo ili igranje iz jukeboxa, također su značajne. To stvara savršeni dojam kasnih šezdesetih godina u kojima se film odvija. To uključuje, između ostalog, autentične kostime, vjernu okolinu i boju filma.

Zajedno, TEŠKA VREMENA U MOTELU EL ROYALE je ugodan i strastveni show koji svakako vrijedi vidjeti. Najveća pouka može biti da je priča pomalo savijena. Nećete uživati ​​u skoro dva i pol sata snimke, čineći priču pomalo dosadnom i umornom. Međutim, to će sve proći uz simpatičan cast koji pruža uglavnom dobre performanse, privlačan zvučni zapis, samo ono što ne možete izaći iz glave, i uzbudljiva priča koja će zauzeti trenutak i neće ga pustiti sve do kraja. IMDB OCJENA FILMA: 7.7/10

Teška vremena u motelu El Royale - Bad Times at the El Royale (2018) je ugodan i strastveni show koji svakako vrijedi vidjeti. Najveća pouka može biti da je priča pomalo savijena. Nećete uživati ​​u skoro dva i pol sata snimke, čineći priču pomalo dosadnom i umornom. Međutim, to će sve proći uz simpatičan cast koji pruža uglavnom dobre performanse, privlačan zvučni zapis.