The Cooties (2015) Recenzije Filmova

Godina: 2015
Redatelj: Jonathan Milott, Cary Murnion
Glavne uloge: Elijah Wood, Rainn Wilson, Alison Pill
Trajanje filma : 01:28:00
Datum izlaska : 18 September 2015 (USA)

Misteriozni virus pogađa osnovnu školu pretvarajući dječicu u krvoločne zvijeri koje jure na svakoga jer su žedni krvi.

Prije nego što je izašla bilo kakva najava ili da su otkrili o čemu se radi u filmu, bio je dostupan samo ovaj simpatični i intrigantni poster koje je jednostavno izazivao da ga pogledate i otkrijete o čemu je riječ. Najava je bila solidna, ne toliko bolja od samog postera, dok film sveukupno – hmm, pa ne baš loše.

Radnja počinje sa jednim veoma, naizgled običnim ‘discovery – how it’s made’ videom, odnosno isječkom, pa se pretvara u nešto degutantno što da naslutiti da će 80% filma upravo biti takav. Ali kad malo bolje prokontam, nijedna horor komedija ne prati norme i radi šta hoće, pa tako i ‘Cooties’ dopuštaju sebi sve da bi zauzvrat dobili našu pažnju i smijeh kao reakciju na ovaj niz nespretnih okolnosti. Nisam završio kratko zadiranje u sadržaj filma, pa ću poslije nastaviti sa kritikom i svojim osvrtom. Nakon obećavajućeg početka, imamo uvid u neuredni život kojeg vodi mladi književnik/učitelj koji se vratio iz New Yorka u rodni grad kako bi završio svoj čudni horor roman a i gdje u lokalnoj školi treba da radi kao zamjena. Njegov sami početak radnog odnosa i dolazak u školsko dvorište da naslutiti da će stvari krenuti po zlu. I kreću, vrlo brzo, tako da nismo zakinuti za interesantne, uzbudljive i komične momente a da nam je umjesto njih poslužena doza dosadnih i dugih dijaloga i scena. Nakon što virus krene da se nekontrolisano širi školom i van nje, šačica učitelja pokušava preživjeti, a i oni sami su priča za sebe – dakle karakteristična postava likova za jednu horor komediju koja je više komedija nego horor, ali eto za svu tu količinu krvi, otkinutih udova i djece koja se igraju lastiša ljudskim crijevima morao se svrstati i u taj žanr. Ne smatram da je u pitanju jedna inovativna i originalna priča jer ima one standardne likove, zaplete i rasplete gdje je skoro sve do u momenat predvidljivo i ne baš misteriozno i neizvjesno, pa to ubija apsolutnu ljubav prema ‘Vaškama’, ali u svakom slučaju, sa svojim ‘akcionim’ scenama i humorističnim momentima te dopadljivim likovima, kupit će publiku. Pošto imam oko za detalj, naročito kad je riječ o miksu žanrova koje izuzetno volim, onda mi ništa ne promiče, pa ni ogromna doza apsurdnosti koju film sebi dopušta. Razumijem je da je riječ o nečemu punom bedastoća, nelogičnosti gdje je sve urađeno zapravo s tom namjerom da nas nasmije a da opustimo mozak, no neke stvari, poput napad na policajca i kada u jednoj sceni vrata škole ostaju otvorena a klinci ne ulijeću, ostavljaju smisao filma pod znak pitanja i zato sveukupno, ‘Cooties’i djeluju nedorečeno.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6/10 a na Tomatoesima poniskih 37%. Jonathan Millot i Cary Murnion su reditelji filma i ovo im je zajednički debi. ‘Cooties’ su zaradili malih 33 hiljade dolara u Americi.

Iz aviona se vidi da su ‘Cooties’i film bez mozga i smisla, bez neke poente i zdravog razuma, ali tu su radi jednokratne zabave i upravo su tome i poslužili. Rok trajanja otisnut je na ambalaži.

Raya i Posljednji zmaj (2021) Recenzija Filma

Disney's Raya i Posljednji zmaj pomalo se spotakne da krene, ali uspijeva prikazivanje iskrenog...