The InBetween (Sezona 1) 2019 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Sci Fi | Drama | Recenzija Serija
Kreatori: Moira Kirland
Glavne uloge Glumci: Harriet Dyer, Justin Cornwell, Cindy Luna
Zemlja: USA | UK
Trajanje Epizode: 43min
Datum izlaska: 29.05.2019 (svjetska premijera)

Gledao sam prikaze ove serije kad se emitirala na jednom od kabelske televizije i pomislio da je nekako zanimljiva. Ali nedavno sam dobio priliku gledati kompletnu prvu sezonu. Šteta, iako sam kasnije saznao da je serija otkazana. Ipak, želim napisati nešto o tome. Pa idemo sada s tim.

Serija se fokusirala na život mlade žene po imenu Cassie (Harriet Dyer – Love Child TV serija itd.). Koja je mogla dobiti vizije nečeg strašnog što se događa s drugim ljudima, plus viđenje i komunikaciju s duhovima / duše. Radila je u baru sa svojim suradnikom Willom (Chad James Buchanan). Cassie bi također koristila svoju jedinstvenu sposobnost da pomogne svom ocu detektivu Tomu Hackettu (Paul Blackthorne – Lagaan, Arrow TV serija itd.). Da riješi različite slučajeve, mada je njenu pomoć pomalo skeptično vidio Tomaov novi partner, detektiv Damien Asante (Justin Cornwell – Trening dan TV serija itd.).

Dok su radili istrage, Toma i Damiena podržavala je detektivka Maria (Cindy Luna) i svi su bili pod nadzorom poručnika Swanstorma (Anne Marie-Johnson – TV serija u vrućini noći itd.).

Pa kako će Cassie iskoristiti svoj dar za rješavanje slučajeva? Sve ste ih mogli vidjeti u ovoj prvoj i jedinoj sezoni.

The InBetween Recenzija Serije

Pilotska epizoda ove serije za mene je bila prilično uzbudljiva. Bilo je nekoliko iznenađujućih zaokreta i zastrašujuće vibracije Sixth Sensea . Bile su i jedna ili dvije scene zastrašivanja skoka koji su svoj posao uradili adekvatno. Rješavanje misterija izvedeno je prilično uredno u kombinaciji s pokazivanjem Cassiejeve sposobnosti. Druga epizoda bila je jednako intrigantna pojavom određenog duha koji bi imao značajan utjecaj u potonjim epizodama.

Međutim, kako sam nastavljao s epizodama u nastavku, formula mi je postajala poznata i iskreno me nije uzbuđivalo više gledati, posebno bez smisla za veliku priču da me zanima. A činjenica da Cassieina sposobnost nikad nije otkrivena u načinu na koji ju je stekla stvorila je osjećaj da voditeljica serije nije smatrala da je to dovoljno važno. Ali kad sam stigao do epizode 9 i stigao do finala sezone, pomislio sam da se serija pokupila jako brzo i prema mom mišljenju bile su to 2 najbolje epizode sezone. Rješavanje misterija i jezivost bili su prilično dobro izvedeni i imali su sjajan završetak. Posljednji trenuci finala zapravo su stvorili uistinu zanimljivu drugu sezonu, koju nažalost ne bismo mogli vidjeti nakon njegovog otkazivanja.

Iako je rješavanje slučajeva postalo malo previše redovito, emocionalni dio i dalje je naglašavan u određenim epizodama. Gledao sam još jednu TV seriju pod nazivom Ghost Whisperer za koju sam mislio da ima sličnu temu u kojoj je glavna voditeljica Melinda Gordon (glumila Jennifer Love Hewitt) imala istu jedinstvenu sposobnost gledanja mrtvih. No, iako se ta serija fokusirala na to kako osigurati da se duh / duša može prebaciti na bolje mjesto, ova zapravo nije pokazala taj dio, plus bio je kombiniran s elementom rješavanja misterija. Ako moram usporediti na emocionalnom dijelu, mislio sam da je Ghost Whisperer pobijedio u toj kategoriji, jer sam se dobro sjećao kroz čitavih 5 sezona, gotovo svaka epizoda bila je dirljiva u usporedbi s ovom koja ih je imala tek nekoliko.

Epizode, detalji

Kao što sam rekao ranije, u svakoj se epizodi koristila prečesto formula koja se koristi, a nema detalja o tome kako je Cassie dobila svoju “moć” to je učinilo seriju malo predvidljivom. Ali mene su ipak zabavljale epizode i izvedba glumačke postave. Sviđa mi se lik Paul Blackthorne kao otac ljubavi koji je imao dilemu kada je u pitanju korištenje dara njegove kćeri za rješavanje slučajeva i mislim da je Harriet Dyer prilično uvjerljiva kao Cassie. Bilo je nečeg neobično u vezi s odabirom imena redovnih glumaca koji su ovdje ubačeni, poput lika Chada Buchanana Will za kojeg sam mislio da nema nikakvog stvarnog značaja i pokazao se vrlo malo. Ili zašto je Cindy Luna postavljena kao redovna, dok je detektiv Zayn (Andres Joseph) za koji sam smatrao da igra značajnu ulogu bio samo gost zvijezda. Oh, tamo je bio jedan glumac Sean Bolger čija me je prisutnost kao gostujuće zvijezde pružala uzbuđenje.

Dobri faktori u ovoj seriji koji su natprirodni smisao učinili vrlo jakim bili su make up i vizualni efekti, plus zgrožena glazba i zvučni efekti. Jedna se epizoda zaista isticala bila je u 3. epizodi koja mi je pružila prilično zastrašujućih trenutaka.

The InBetween Zaključak:

Sve u svemu, mislio sam da ova serija ima dobre potencijale. Lijepa kombinacija nadnaravnih elemenata s rješavanjem slučajeva trebala je biti dovoljno izvrstan recept za uspjeh. Jao, producent vjerojatno nije vidio kako se publici toliko svidjela i odlučio je ugasiti nakon samo 1 sezone. Zapravo sam smatrao da bi s dvije epizode koje zatvaraju trebale barem zahtijevati drugu sezonu. Dobra stvar je što završetak nije bio prava litica, jer bi u protivnom bilo štetno za ljude koji su uložili svoje vrijeme za gledanje 10 epizoda. U svakom slučaju, ako tražite neku policijsku proceduralnu seriju u kombinaciji s nadnaravnim elementima, onda vam se ova serija može svidjeti. Ali nemojte očekivati ​​da će to biti zaista zastrašujući show ili najbolji u svom žanru. The InBetween IMDB OCjena Serije: 7/10

The InBetween Trailer Serije:

PRESUDA

Sve u svemu, mislio sam da ova serija ima dobre potencijale. Lijepa kombinacija nadnaravnih elemenata s rješavanjem slučajeva trebala je biti dovoljno izvrstan recept za uspjeh. Dobri faktori u ovoj seriji koji su natprirodni smisao učinili vrlo jakim bili su make up i vizualni efekti, plus zgrožena glazba i zvučni efekti.

Najnovije

Spelling the Dream (2020) Trailer Filma

Netflix je objavio službeni trailer za nadolazeći pravopisni dokumentarac o pčelama "Spelling the Dream".