Friday, April 16, 2021

The One Sezona 1 (2021) Recenzija Serije

Ova nova serija objavljena je na Netflixu prije nekoliko dana, što me prilično zaintrigiralo svojom premisom. Da budem iskren, pomalo sam sumnjao je li to previše drame, ali onda sam ponovno pročitao kratki sažetak koji je dao naslutiti misterij. Tako sam ovo počeo gledati u nedjelju i završio za jedan dan. Pa krenimo onda na dobre stvari.

Rebecca Webb (Hannah Ware – Aftermath, Hitman: Agent 47 itd.) stvorila je program pod nazivom The One koji ima sposobnost da osobu uskladi s njezinom jedinom ljubavlju pomoću DNA. Stvorila ga je zajedno sa svojim partnerom Jamesom (Dimitri Leonidas – Renegades, TV serija Riviera itd.), a ulaganje je dobila od tehničkog mogula Damiena Browna (Stephen Campbell Moore – The History Boys itd.). U međuvremenu, novinar po imenu Mark Bailey (Eric Kofi-Abrefa) koji je bio u sretnom braku sa svojom suprugom Hannah (Lois Chimimba) mogao bi zategnuti odnos zbog ovog DNK “podudaranja”.

Kad je u rijeci pronađeno mrtvo tijelo, detektivska inspektorica Kate Saunders (Zoë Tapper) bila je dodijeljena da istraži slučaj koji će je kasnije odvesti do The One. Bio joj je to izazov dok se borila s vlastitim odnosom sa svojim Podudarnosti.

I što se dogodilo sa svim tim ljudima kojima se život promijenio nakon što su pronašli svoju Podudarnost? Pronađite sve u ovoj jedinstvenoj i zanimljivoj seriji.

The One Recenzija Serije

Ova serija ima uistinu jedinstvenu ideju. Natjeralo nas je na razmišljanje o tome kakav bi bio svijet kad biste mogli pronaći svoju jedinu istinsku ljubav samo pomoću DNK analize kako je predložio program The One. I nevjerojatno, unatoč tome što istraga ubijene osobe nije glavni fokus, ipak bih mogao uživati ​​u ovoj seriji kroz prilično zadivljujuću priču nekoliko likova. Međutim, također sam smatrao da ova serija ima snažan psihološki triler koji bi objasnio spor tempo razvoja priče. Iako bih to još mogao trpjeti, volio bih da je tempo malo ubrzan.

Kao što sam rekao, bilo je nekoliko osoba koje su imale prilično zadivljujuću priču. Rebecca je očito bila jedna od njih, pogotovo što je bila glavni lik sa svojom pravom ljubavnom pričom, plus mislim da je Hannah Ware bila prilično briljantna u portretiranju ove ambiciozne žene. Ali iznenađujuće, priča koja me uistinu zanima bila je između Marka i Hannah jer je uključivala normalne ljude koje biste viđali u svakodnevnom životu. Iako je Kateina priča bila u redu, meni se osobno više svidjelo kad je sudjelovala u otkrivanju misterija. Doista je bila poput fraze “pas s kosti”, jer bi nastavila doznati istinu bez obzira na sve.

Za seriju koja je imala samo 8 epizoda, nije mi trebalo predugo da je dovršim. Smiješno je što sam uvijek imao osjećaj da je ovo poput limitirane / mini serije. Međutim, kako je priča napredovala i došao sam do finala, shvatio sam da je tvorac serije (Howard Overman – tvorac serijala poput Vexeda, Dirka Gentlyja i mnogih drugih) želio ovu učiniti dugotrajnim zbog završetka koji je sugerirao neke moguće priče koje bi mogli razviti u budućim sezonama (ako ih odluče obnoviti). Također se temelji na najprodavanijem romanu istog naslova koji je napisao John Marrs.

Za dramsku seriju s dodirima znanstvene fantastike i pomalo misterioznog otkrivanja, serija je poslužila svojoj svrsi. No, drama se osjećala toliko jačom u prvoj sezoni i zbog sporog tempa neki ljudi možda neće moći uživati u njoj. Ideja je zaista bila sjajna i zasigurno bi se moglo pomisliti što je ovu prilično tešku seriju učinilo prikladnijom za odrasle (bilo je malo scena stvaranja ljubavi, ali ne i vulgarnog tipa). Uživao sam u seriji zbog njezine ideje koja potiče na razmišljanje, iako se kraj nije činio dovoljno sjajnim i intrigantnim da bih bio potpuno uzbuđen u drugoj sezoni. Pa čak i da nije bilo budućih sezona, i dalje bih bio zadovoljan s tim.

Sve u svemu, smatrao sam da je ovo prilično zanimljiva serija. Ako tražite nešto zbog čega razmišljate, a usredotočujete se dosta na odnos, onda bi vas ova serija trebala zabaviti. Ali ako ste se nadali puno rješavanja misterija, ovo vas možda ne bi uistinu zadovoljilo. Tvoj izbor. IMDB Ocjena Serije: 6.6/10

The One 2021 Sezona 1 (TV SERIES) Recenzija Serije

Žanr: Krimi| Drama | Sci-Fi | Recenzije Serija
Godina: 2020
Kreator: Howard Overman
Glavne uloge Glumci: Hannah Ware, Olivia Chenery, Stephen Campbell Moore, Dimitri Leonidas, Eric Kofi-Abrefa, Gregg Chillin, Zoe Tapper, Leanne Holder, Lois Chimimba, Amir El-Masry, Albano Jeronimo
Zemlja: UK
Trajanje Epizode: 43 min
Datum izlaska: 12.03.2020 (svjetska premijera)

Trailer Serije The One:

Sve u svemu, smatrao sam da je ovo prilično zanimljiva serija. Kao što sam rekao, bilo je nekoliko osoba koje su imale prilično zadivljujuću priču. Također se temelji na najprodavanijem romanu istog naslova koji je napisao John Marrs.

Big Sky 2020 Sezona 1 (TV SERIES) Recenzija Serije

Kao što sam rekao u jednom od svojih ranijih postova, prošli je tjedan bio...

Banda iz Baker Streeta – The Irregulars Sezona 1 (2021) RECENZIJA Serije