TV SERIES Tom Clancy’s Jack Ryan (Seasons 1) 2018 Recenzija Serije

Žanr: Akcija, Drama, Triler
Redatelj: Carlton Cuse, Graham Roland
Glavne uloge: John Krasinski, Wendell Pierce, Abbie Cornish, Dina Shihabi, Ali Suliman, Timothy Hutton, Peter Fonda
Trajanje Epizode: 1h
Datum izlaska: 31. 08.2018

Jack Ryan (John Krasinski) bio je bivši marinac koji je sada radio kao analitičar u CIA-i u Teror Finance Arms Division (T-FAD). Tijekom svog rada uočio je neke transakcije koje se možda odnose na terorističku aktivnost. Međutim, njegov novi šef Jim Greer (Wendell Pierce – The Wire, TV serije Odd Couple itd.) bio je vrlo skeptičan i htio je oprezno istražiti tu stvar. Kasnije će se otkriti da je Jackova sumnja bila opravdana i da je terorist pod nazivom Sulejman (Ali Suliman – The Kingdom, Body of Lies itd.) doista bio stvaran i opasan.

Suleiman se pokazao kao obiteljski čovjek sa suprugom Haninom (Dina Shihabi) i troje djece. U međuvremenu, Jack je također imao nešto s doktorom Cathy Mueller (Abbie Cornish – Geostorm , Seven Psychopaths i sl.). Kako se priča nastavila, Jack bi se sa svojim šefom trebao se boriti protiv vremena da zaustavi ono što je Suleiman planirao učiniti.

Pa što će im se dogoditi? Pronađite ih sve u ovoj uzbudljivoj akcijskoj thriller seriji.

Tom Clancy’s Jack Ryan Recenzija Serije

U redu, kad sam gledao prvu epizodu koja je trajala oko 1 sat, mislilo sam da je rani dio bio prespor i neukusan, no nakon što je priča prošla pola sata, postalo je toliko brže, a završetak je bio doista dobar. Osjećao sam da je pilot epizoda definitivno uspješna u stvaranju intrigantnog trenutka i uzbuđenja za nas. Posljednje epizode također bi imale isti učinak neizvjesnosti, misterija i vrlo su zabavne.

Međutim, jednom kad sam stigao do pete i šeste epizode, osjetio sam kako je seriju dobila ton i ubrzala korak. Ali to nije učinilo da serija postane neinteresantna. Vjerojatno je bilo namjerno da malo uhvatimo dah i uživamo u dramatičnijem pristupu. Međutim, do kraja 6. epizoda, bilo bi neizvjesno do vrhunca u 8. epizodi.

Tom Clancy’s Jack Ryan imao je vrlo dobru priču, prekrasne likove s dovoljno pozadinske priče za nas da uživamo i imala je mnoge velike akcijske sekvence. Prva epizoda podsjetila me na akcijski film John Krasinski 13 Hours: The Secret Soldiers u Benghaziu za koji sam mislio da je dobar u akcijskom dijelu. Osim tih kvaliteta, serija je imala i neku složenu priču, pa čak i neku dramu i romantiku. Bilo je malo ljubavnih scena, a jedna od njih je bila izričito eksplicitna. Dakle, Tom Clancy’s Jack Ryan serija je pogodnija za odrasle. Neke od tema koje su prikazane mogu biti malo osjetljive, iako sam smatrao da nije namijenjena uvredama, ali više nalik na provjeru stvarnosti.

Glumci

Pored 5 glavnih glumaca, serija je također imala neke ponavljajuće likove i gostujuće zvijezde kao što su Timothy Hutton (Ordinary People, Leverage TV itd.) kao zamjenik direktora CIA-e, Matt McCoy ( The Hand That Cocks the Cradle i sl.) kao dr. Nadler, Haaz Sleiman kao Ali, Ivan Magaro ( Overlord i sl.) kao i Victor Polizzi i mnogi drugi. Nažalost, međutim, osobno nisam mislio da bi bilo potrebe za previše vremena na ekranu za Viktora jer sam mislio da to ne pruža bilo koji stvarno koristan dodatak glavnoj priči. Možda je samo dodavanje još dramatiziranih efekata.

Jack Ryan bio je utemeljen na liku iz romana Tom Clancyja i bio je tako poznati lik i uspješan roman da su ga četiri glumca prikazivala prije Ivana Krasinskog. Imali smo Alec Baldwin, Harrison Ford, Ben Affleck i najnoviji je Chris Pine u 2014. Jack Ryan: Shadow Recruit . Budući da je Clancy bio jedan od koproducenata (koji je među ostalima uključivao Michael Bay), vjerovao sam da će ga ovaj put Kransinskijev nastup zadovoljiti. Btw, ovu seriju je stvorio Carlton Cuse (koji je prethodno stvorio serije poput Nash Bridges, Martial Law ) zajedno s Grahamom Rolandom (koji je ko-producirao seriju poput Fringe, Almost Human i sl.). Dakle, s tim velikim imenima, nije bilo čudo što je serija bila prilično uspješna.

Sve u svemu, mislim da je to dobra akcijska thriller serija. Volio sam akcijski slijed i neizvjesnost i uzbuđenje tijekom većeg dijela cijele sezone. Također sam osjećao da je za TV seriju, akcijski dio učinjen vrlo ozbiljno. Da se imao osjećaj akcijskog filma, a ne serije. S vrlo kratkih 8 epizoda za ovu prvu sezonu. Savršen je izbor da provedete svoj dan ispred TV-a (ukupno 6+ sati do kraja). Imao sam dosta vremena uživati ​​u ovoj seriji. Čak i ako se malo usporilo u drugoj polovici i pojavio se izgled zbunjujućeg, a ne povezanog karaktera. Čak sam imao osjećaj neizvjesnosti. Kad sam gledao moju najdražu seriju koja je imala sličan ton poput 24 ili Homeland (barem prve 3 sezone). Tom Clancy’s Jack Ryan

Dakle, ako tražite zabavnu kratku seriju ispunjenu visokim oktanskim akcijskim scenama s nekim dodirima drame i trilera, onda je ovo za vas. Sretno promatranje!

IMDB i Trailer Serije:

Tom Clancy's Jack Ryan (Sezona 1) 2018 (TV SERIES)