(TV SERIES) Marvel’s The Punisher (Sezona 1) 2017 Recenzija Serije

The Punisher 2017 Sezona 1 Opis i Radnja Serije

Žanr: Akcija, Krimi, Avantura, Recenzije Serija
Kreator: Steve Lightfoot
Glavne uloge: Jon Bernthal, Amber Rose Revah, Ebon Moss-Bachrach …
Trajanje filma: 53 min
Datum izlaska: 06.11.2017 (svjetska premijera)

Priča je postavljena nakon događaja iz 2. sezone Daredevila gdje su Frank Castle (Jon Bernthal – Accountant, The Walking Dead TV serije itd.) već postigli rezultat s ljudima koji su ubili njegovu obitelj i živjeli su poput pustinjaka. Međutim, njegov “mirni” život uskoro će biti poremećen kada ga je primijetio tajnoviti lik koji se zove Micro (Ebon Moss-Bachrach) i bio je vrlo dobar u hakiranju. Činilo se da zna dobra Castle-a, uključujući i njegov prethodni angažman kao pripadnika specijalnih snaga u Kandaharu, u Afganistanu, pod uputama operatora CIA-e poznatog kao Agent Orange (Paul Schulze – Rambo (2008 verzija), 24 TV serije i sl.).

Castle je također imao prijatelje iz svog vremena u lešu kao što je njegov najbolji prijatelj Billy Russo (Ben Barnes – The Chronicles of Narnia: Prince Caspian, Seventh Son i sl.) koji je sada bio vlasnik privatnih sigurnosnih izvođača i Curtis Hoyle (Jason R. Moore) koji je bio više kao savjetnik za bivše marince ili vojnike. Jedan od Curtisovih članova skupine bio je Lewis Wilson (Daniel Webber) koji je patio od akutnog PTSP-a i činilo se kao da će uskoro eksplodirati.

U međuvremenu je agencija za domovinsku sigurnost Dinah Madani (Amber Rose Revah – Son of God i sl.) upravo se vratila iz Afganistana. Bila je usredotočena na istraživanje ilegalne operacije u Kandaharu nekoliko godina ranije, unatoč tome što to nisu odobrili njezini nadređeni. Surađivala je sa Samom Steinom (Michaelom Nathansonom) pokušavajući otkriti tajnu te operacije. Koja bi ih dovela do teškog prikrivanja i zavjere.

Pa što se zapravo dogodilo u Kandaharu? Koja je uloga Microa u tome? Zašto bi se Castle uključio? Sve odgovore pronađite u ovoj cool i nasilnoj akcijskoj seriji.

The Punisher Recenzije Serije

Kada sam prvi put vidio karakter The Punisher prikazan u 2. sezoni Daredevil , bio sam prilično zagrijan. Jon Bernthal bio je tako uvjerljiv kao bivši vojnik specijalnih snaga koji je izgubio svoju obitelj i samo se želi osvetiti svim odgovornim. Dakle, očito, kad gledam ovu sezonu 1, očekivao sam istu vrstu nasilja, brutalnosti i pune akcijske serije. Međutim, ono što sam dobio je sasvim drukčije. Vjerojatno je to bio razlog zbog ranijih zapleta koji su se usredotočili na vrijeme nakon što je Frank Castle već učinio svoju osvetu i bavio se svojim osobnim problemima da više nema porodicu koju je on toliko volio i krivio je sebe zbog toga. Pilotna epizoda bila je malo spora, ali je završila praskom. Slijedom toga, serija je postala nešto više poput drame s dodirima nekoliko misterija, što je moj interes za seriju pomalo smanjilo.

Nakon vrlo kratkih akcijskih scena u jednoj ili dvije epizode u sredini, počeo sam da postanem stvarno uzbuđen kada sam došao do osme epizode i od tada pa nadalje, postalo je vrlo uzbudljivo, s vrlo zadovoljavajućom završnom borbom. Međutim, završetak me nije učinio nestrpljivim da vidim drugu sezonu, jer se osjećala više kao pravi završetak. Osobno se to činilo, čak i bez druge sezone, tada bi se Punisher mogao završiti. Ali kad sam pročitao neke vijesti o seriji, očito bi postojala druga sezona. Pa da, vidjet ćemo kakvu će priču tada napraviti.

Glavni zlikovci bili su jako dobri

Ono što me natjeralo da izgubim zainteresiranost za seriju zapravo su dijelovi koji uključuju Lewisov karakter. Koji se meni osjećao kao zbunjenost, iako je u konačnici imao važnu ulogu kako bi serija kasnije postala uzbudljiva. Međutim, mislim da je bilo predugo. Glavni zlikovci bili su jako dobri i stvarno divni i uživao sam u njihovim izvedbama. U međuvremenu su i Microove obiteljske priče naglašene malo previše, po mom mišljenju.

U vrijeme djelovanja, ovo je bilo nevjerojatno. Brutalnost Frank Castlea kao Punishera bila je stvarno očigledna i kao što sam već rekao gore. Jon Bernthal bio je zaista prikladan za ovaj lik. Još jedna stvar u kojoj sam uživao bilo je i pojavljivanje Deborah Ann Woll kao Karen Page iz njezinih prethodnih uloga u Daredevilu . Njezin dodatak u seriji nije se osjećao prisiljenim, a zapravo se osjećala kao sastavni dio priče o Punisheru. Ovo je bila osvježavajuća stvar, umjesto da kontinuirano ima Rosario Dawson kao Claire Hram u svim ostalim spin-off serijama (ne da sam protiv Rosarija za koju mislim da je dobra glumica, ali volio bih imati različite likove za crossover).

Konačno, kao kompletna serija od 13 epizoda, mislim da nedostaje brz tempo koji je Daredevil imao i osjetio malo previše. Da nije bilo posljednje 4 epizode koje sam volio. Možda bih rekao da je ovo bila 2. najdosadnija Netflixova serija u Marvelovom univerzumu nakon Luke Cagea . Dakle, ako ćete gledati seriju očekujući punu akciju, krvave epizode nasilja od početka do kraja. Onda bolje da budete spremni pričekati neko vrijeme sve dok to zaista ne budete zainteresirani. Moja najdraža epizoda u ovoj seriji bi bila 10. koja je bila jako dobro izvedena (treba se potpuno usredotočiti) i, naravno, epizoda 11. i 12., za koje mislim da su vrh svega.

Ocjena Serije: 4/5

IMDB Ocjena Serije:  The Punisher

Trailer Serije: