Ukleta redovnica – The Crucifixion (2017) Recenzija Filma

Ukleta redovnica 2017 Opis i Radnja Filma

Ukleta redovnica (2017)
The Crucifixion

Žanr: Horor, Misterija, Triler
Redatelj: Xavier Gens
Producent: Chad Hayes, Carey Hayes
Glavne uloge: Sophie Cookson, Corneliu Ulici, Brittany Ashworth, Matthew Zajac, Diana Vladu, Florian Voicu, Radu Banzaru. Javier Botet, Olivia Nita, Iván González, Alexis Rodney, Radu Andrei Micu, Emil Mandanac
Zemlja: Rumunjska, Engleska, SAD
Trajanje filma: 01:30:00
Datum izlaska: 27.07.2017 (svjetska premijera)
B i H 10.05.2018.
Hrvatska 10.05.2018.
Srbija  —

SADRŽAJ
Mlada redovnica umre u samostanu tijekom brutalnog egzorcizma. Na sudu odgovorni svećenik inzistira na tome da nije on, nego i sam đavo, odvede ženu iz života. Novinarka Nicole, koja je iznimno skeptična zbog vjere iz osobnih razloga, želi znati više. Odluka o kojoj će zažaliti vrlo brzo. Strah koji je zaronio u maloj zajednici nadilazi njihove najgore imaginacije, prisiljavajući ih da se bore s moćima za koje nikad nisu mislili da postoje.

KRITIKA
Horror filmovi o istrebljivanju vragova su poput pijeska na moru. I to je sasvim razumljivo s kreativne tačke gledišta, pretpostavke egzorcizma otvara scenarist i redatelj iz same baze raznih zastrašujućih motiva i dobro poznate i prihvaćene sheme dobro protiv zla koju svaki gledatelj iz njegovog vlastitog svijeta zna i da se nešto stvarno nevino pretvorilo se u nešto okrutno. Prečesto, međutim, ta je tema često zaboravljena, koje su implikacije i izjave zapravo u diskurzi egzorcizma. Jer, umjesto da se bave različitim temama, a publika (od njega) to zahtijeva, a “uzbudljiva” i šokantna površina zloupotrebljena je općim užasom koji je bio prilagođen. Drugi je film The Crucifixion, koji kroz sve svoje implikacije, ubjeđenja i uvjerenja pretvara blagu filmsku noć u bijednu.

The Crucifixion je jedan od onih filmova koji ima malo toga za reći nakon posmatranja i već je izgubljen na noćnom putu u ćelijama mozga. Ako ste vidjeli egzorcizatorski triler, vi ste vidjeli The Crucifixion . Ni autori Chad i Carey Hayes ( Conjuring 2 ) i redatelj Xavier Gens ( Frontier (i) ) ne uspijevaju osvojiti ništa novo, a poznati Scheme-F ne razvija u neku vrstu humora. Likovi i njihova pozadina otvoreno su predstavljeni publici, a glumci prolaze ispred fotoaparata, a post-produkcija se provodi kroz ponavljajuće muzičke napore kako bi se izbacili iz cjeline negdje Pepp (bez uspjeha). Tu su i zastrašujući trenuci koji ne idu dalje od hromih i staromodnih skokova i koji često dovode u zabludu da se valjaju zbog njihove svrhovitosti.

Kreatori ovde ne pružaju ništa što bi moglo biti od bilo kakvog interesa

Zbog toga publika se već mučila 90 minuta Crucifixion-a, jer kreatori ovde ne pružaju ništa što bi moglo biti od bilo kakvog interesa. Budući da vjerojatno nećete čak ni govoriti o minimalnoj zabavi, energija i bezgraničnost filma već se prenose na publiku izravno na početaku i omogućuju da im misli lutaju u predivna područja.

I kao da to nije dovoljno, The Crucifixion dolazi s nekoliko takvih očiglednih izjava, dakle, da se ovo mlako, zaboravno filmsko iskustvo pretvara se u kinematografsku smetnju: seks prije braka čini vas kao ženom fundamentalno igračem đavola, ateisti su slabi i naivni u svom postojanju, brutalni egzorcizam za siromašne duše Besenina jedina nada za dobar život. Na kraju su oni koji se protive vjeri i egzorcizmu, ti koji su krivi za patnju i smrt žrtava. Samo oni koji se daju Bogu mogu se spasiti, svi drugi su već izgubljeni i oštećeni od svoje baze. Za film koji želi raspravljati o temi slobodne volje, ovo je prokleta uska tvrdnja, koja samo naglašava koliko malo pažnje trebate dati ovom poslu.

ZAKLJUČAK
Znam, znam sve.? “The Crucifixion” je jedan, doprinos klišejima i nespretan doprinos bez energije. Zahvaljujući žanru horror egzorcizma koji omogućuje gledatelju da se digne u prvih deset minuta tako da otkaže “skriptu za početnike”. Ono što čini mlako iskustvo ” The Crucifixion ” u konačnici jadno jesu implikacije specifične za žanr i izjave filma. Koje otklanjaju bilo koji oblik ateizma kao djelo vraga i očito štite brutalan čin pravog egzorcizma. Ne gledajte!

IMDB Ocjena Filma:  The Crucifixion