Visions (2015) Recenzija Filma

Žanr: Horror, Mysteri
Redatelj:  Kevin Greutert
Glavne uloge:  Isla Fisher, Anson Mount, Gillian Jacobs
Trajanje filma : 01:22:00
Datum izlaska :    19 January 2016 (USA)

Trudnica Eveleigh i njen suprug preselit će se na imanje vinograda nakon što ona doživi traumatično iskustvo, no uskoro će joj se početi priviđati stvari i ona će polako početi luditi.

Primjetili ste da na sajtu nema tolikog broja recenzija kao prije. Em ne stignem, em nema velikog izbora, ali čim se usklade sve obaveze i slobodno vrijeme, ja pogledam nešto. Pored jedne drame koja me čeka i jednog dokumentarca, jučer je bilo vrijeme za horor, čisto da ispoštujem 31. Oktobar, kao dan sa najviše strave i užasa kad je najtanja linija između mrtih i nas, živih.

Onaj ko me prati i na fejsu, mogao je vidjeti da sam i ja ovaj zadnji dan u mjesecu oktobru, poznatiji kao Halloween, proslavio po prvi put u životu na odličan i vrlo autentičan način. Pogledajte o čemu se radi na profilu. No da se vratim na film. Negdje sam nabasao na najavu ali sam vrlo zaboravio o čemu je riječ, jer, ruku na srce, vjerovatno i vi sad prvi put čitate o ovom filmu. Ali hej, ekipa je poprilično poznata, doduše svi su iz polja komedije ali mislio sam da su snašli i u potpuno drugačijem žanru. I nije njima loše išlo, nego su izabrali loš scenario da pokažu drugu stranu svog talenta. Radnja se vrti oko Eveligh, koju igra mala Fisher i koja se bori automobilskom nesrećom za koju svi kažu da ona ne treba osjećati krivicu, ali ona se mjesecima osjeća užasno. Pije anti-depresive i ne može začeti, pa ona i suprug se sele na veće imanje kako bi se stvari promijenile na bolje. Film sam počeo gledati nekad poslije podne, prekinuo, pa onda nastavio iza dva sata poslije ponoći, usput računajući da će efekat biti veći. I bio je, jer je ponudio neke zaista jezive momente koju su za potporu imali odlične zvučne efekte, ali intezitet, tzv. straha, tokom čitavog filma je isti, a kad dođe do ‘climaxa’, odnosno vrhunca, tek tad sve kreće nizbrdo. Prije svega, sam kraj je jako predvidljiv, a i to što je odrađeno, moglo je biti barem s dostojanstvom, s pravom napetošću, a ne s nečim što bi malo djeci bilo smješno, a malo većoj djeci, poput meni, žalosno. Svojim čitavom konceptom, podsjeća malo na francuski horor, koji s pravom nosi to ‘horor’ uz sebe, ‘Inside’, a kojeg, ako niste pogledali, pohitite odmah u zamjenu za ‘Visions’ koji je još jedna američka niskobudžetna sprdačina koju ni ja ne bih pamtio da se nisam pravio radoznao i htio je pogledati. Eva Longoria, koja sada više nije Parker, poznatija nam je iz komedija i serije ‘Kućanice’, a sada su je ugurali ovdje čisto da vidimo koliko je loša kad glumi strah i anksiznost. Materijal koji je zamalo pa pristojna horor pričica ali koji je više primjerak za izbjegavanje.

Ocjenan a IMDb.com mu je 5,2/10 a na Tomatoesima za sada nikakve kritike. Nema podataka naravno ni o zaradi. Kevni Greutert je taj čikica što stoji iz ovog projekta. Godine iza sebe koje ima ne nose mu mudrost, pa tako iza njega pored ovog projekta, nema ništa toliko pamtljivo, osim prošlogodišnjeg horora kojeg sam vješto izbjegao a u pitanju je ‘Jesabelle’, te nastavaka ‘Saw 6 & 7’.

Najviše hororaca i kvazi-hororaca ispliva upravo u mjesecu oktobru, pred ovaj datum. Svi imaju neke ideje, odnekud prikupe novac i krenu sa snimanjem i na kraju se usude nazvati filmom. 99% od toga bude bezvrijedno. Ove ‘Vizije’ možemo mi nazvati filmom, ali loše isplaniranim… Ili jednostavno lošim.

Ocjena:3/10