Zver – Wildling (2018) Recenzija Filma

Zver (2018) Opis i Radnja Filma

Zver (2018)
Wildling 2018

Žanr: Fantazija, Horor
Redatelj: Fritz Böhm
Producent: Fritz Böhm, Florian Eder
Glavne uloge: Liv Tyler, Brad Dourif, Bel Powley, James Le Gros, Mike Faist, Kelly Lamor Wilson, Troy Ruptash, Patrick M. Walsh, Frank Deal, Charlotte Ubben, Brian Donahue, Keenan Jolliff, Julia Rusatsky, Bhavesh Patel, Collin Kelly-Sordelet
Trajanje filma: 02:19:00
Datum izlaska: 13.04.2018 (svjetska premijera)
B i H –
Hrvatska –
Srbija 19.04.2018.

Anna (Bel Powley) je mlada djevojka koju gledamo kako odrasta iza zatvorenih vrata, osim prozora koji gleda u šumu koje želi biti dio. Njezin je staratelj njezin tata (Brad Douriff) koji ima toliko dragocjenu ljubav prema svojoj djevojčici. Anna u svojoj tinejdžerskoj dobi postaje vrlo bolesna, a kroz niz čudnih događaja završava u skrbi gradskog šerifa Ellen Cooper (Liv Tyler). Anna se teško navikava na život izvan svoje sobe, pokušavajući razumjeti društvo, druge tinejdžere i svoje tijelo koje se razvija i osjeća se drukčije od svih ostalih.

Dinamika odnosa između tate i Anna je izgrađen na fantastičnom djelu Powleya i Dourodha, bio sam entuzijast svaki put kada su njih dvoje zajedno dijelili scenu. Douriff je oduvijek bio jedan od najzanimljivijih glumaca svih vremena, ali ovdje on sjajno ubrzava, budući da se motivi i izbori njegovih likova gotovo okreću. U temi je unutarnja borba tijekom filma o tome tko je to savršeno povezan s Aninim identitetom. Annina kriza dolazi od stvarnog instinktivnog rođenja, dok od tate dolazi iz odabranih staza koje ga vode na razne načine.

Njihova dinamika tragično je lijepa na suprotne načine od početka filma do kraja filma i bit će vam ukorijenjena za svaki lik jer se njihovi putevi razlikuju i prelaze. To je emocionalna vožnja, da kažem najmanje o vašoj ljubavi prema njima. Postavljju pitanja: “Što nas uistinu čini zlim? Da li ideja tog zla znači da zaslužujete da budete uništeni? Jeste li inherentno u krivu? Postoji li veće dobro? “Sva pitanja koja ovi likovi donose na stol.

Ako ste poput mene, uvijek želite hladno čudovište, pogotovo u liku poput ovoga. Bit ćete ugodno iznenađeni odlukama o samom Wildlingu. To bi lako moglo otići na dva načina. Jedna s “The Wildling” je koncept sastavljen u Anninoj glavi i dva, ona je doista titular stvorenje. U svakom slučaju, doista postoji stvorenje unutar filma, ali neću otkriti kojim putem ide film. Ono što ću reći jest da se sjaj filma oslanja na temu tijekom koje se mnogi mogu povezati.

Mi smo sva stvorenja rođena u ovom svijetu s osnovnim instinktivnim potrebama. Jedite i rađajte kao naše najosnovnije potrebe. Zabranjivanje bilo koje zvijeri da se podvrgne određenim standardima može dovesti do teških posljedica. Tata pokuša zaključati Anu i ukrotiti je tijekom svog života. Doslovno je pokušao spriječiti njezine hormone tako da je ubrizgava kemikalijama koje bi je spriječile da ima neko razdoblje. U osnovi kao što većina roditelja želi zadržati djecu od odrastanja, pokušao je zaustaviti pubertet.

Vaše tinejdžerske godine mogu biti vaše najviše zbunjujuće vrijeme i postoje ljudi koji radije ne bi objasnili seks ili tjelesne funkcije svojoj djeci. Zabranjivanje te osnovne instinktivne potrebe samo otežava i obično vodi do tamnih i nezdravih mjesta. Bez obzira na to je li ona zapravo zvijer ili je to u njezinoj glavi, Anna nikada nije postala svjesna fizičkih užitaka ili da razumije kako se brinuti za tjelesne funkcije. Mora da sakrije ko je i šta bi mogla biti. Njezin je život cijelu priču ispričao očevom pričom o Wildlingu da je ona doista zvijer. Izbor koji je napravio roditeljski lik u onome što su mislili da je zaštita vodi do lošijih stvari više nego što to zamišljamo.

Film je izvanredno povezan s mnogim trenucima koji vuku vaše srce, a sastavljen je poput savršene zagonetke, pri čemu se svaki dio otkriva kroz cijeli film s dijalogom koji vas boli i trese. Glumačko djelovanje odlično je od svih, a čak i nevjerojatna izvedba iz Phantasm II’s James LeGross u gotovo neprepoznatljivoj ulozi kao vodič za Anna. Ne mogu dovoljno preporučiti ovaj film kao savršeno istraživanje puberteta i tragične priče o čudovištu za koje mislim da će zahvaljujući svojim nastupima i izvrsnoj strukturi vremenom postati klasika.

IMDB Ocjena Filma:
 Wildling
(2018) on IMDb