Crveni vrabac – Izdaja – Red Sparrow (2018) Recenzija Filma

Crveni vrabac (2018)
Izdaja 2018
Red Sparrow

Žanr: Triler, Misterija
Redatelj: Francis Lawrence
Producent: Justin Haythe, Jason Matthews
Glavne uloge: Jennifer Lawrence, Mary-Louise Parker, Joel Edgerton, Matthias Schoenaerts, Jeremy Irons. Ciarán Hinds, Charlotte Rampling, Joely Richardson. Joel de la Fuente, Sergei Polunin, Douglas Hodge, Sakina Jaffrey, Thekla Reuten, Bernardo Santos, Nicole O’Neill
Trajanje filma: 02:19:00
Datum izlaska: 19.02.2018 (svjetska premijera)
U kinima od : 2 March 2018 (USA)
B i H 01.03.2018.
Hrvatska 01.03.2018.
Srbija 01.03.2018.

Dominika (Jennifer Lawrence – Passengers, The Hunger Games series i sl.) bila je profesionalna baletna plesačica koja je bila prisiljena na prijevremenu mirovinu i morala je pronaći druge načine kako bi podržala svoju majku. Njezin ujak Dmitri (Matthias Schoenaerts – Disorder, The Danish Girl itd.) koji je bio visoko rangirani policajac u ruskoj obavještajnoj službi, uvjerio je Dominiku da će zemlja biti spremna pokriti sve troškove u zamjenu za njene usluge. Ideja je bila da bude jedinstvena vrsta “špijuna” sa specijalitetom zavođenja cilja. Da bi to postigla, morala bi proći obuku u Sparrow školi s glavnom ljubavnicom zvanom Matron (Charlotte Rampling – Assassin’s Creed, Babylon AD itd.).

U međuvremenu je operater CIA-e Nate Nash (Joel Edgerton – Loving, The Gift itd.) imao imovinu u Rusiji kod pod nazivom Marble. Nate bi kasnije bio meta operacije ruske obavještajne službe koja je željela saznati tko je Marble. Unatoč teškim sumnjama ruskog generala Vladimira (Jeremy Irons – Margin Call, Batman VS Superman: Dawn of Justice i sl.) I Colonel Zvuganov (Ciarán Hinds – Steppenwolf in Justice League itd.), Dmitri je ipak preporučio dodjeljivanje Dominike da dobije informacije od Natea. Ovo bi bilo početak čitavih prevara od strane Dominike koristeći sva svoja znanja i iskustvo u školi Sparrow prema Nate-u, koji je bio vrlo iskusan i pametan agent CIA-e.

Može li Dominika saznati i podatke iz Natea? Ili je to bilo obrnuto? Sve odgovore pronađite u ovom zanimljivom dramskom filmu o misterijskim špijunskim thrillerima.

Filmske Recenzije Crveni vrabac – Izdaja špijunski triler

Ovo je bila vrlo drugačija i jedinstvena vrsta špijunskog filma. To nije bio konvencionalni tip James Bonda jer špijun ovdje nije učio o korištenju kul gadgeta, vještinama borbe ili čak upotrebi oružja i eksploziva. Ali to je bio prilično psihološki napredan tip špijuna gdje bi Sparrow koristio svoje umove u otkrivanju cilja koji je tražio u nekoj osobi i postao takav. Stoga ne biste trebali očekivati ​​film punih akcija ili borbe za nizove. Ovo je više kao dramski film koji je usredotočen na glavni lik Dominika, kojeg je Jennifer Lawrence uistinu sjajno igrala. Bila je taka nevjerojatna da se vidi njezina karakterizacija ove osobe, njezinu preobrazbu od nevine balerine do nemilosrdnog, snažnog, manipulativnog špijuna.

Glavna atrakcija filma bili su dramatični trenutci visoke intenzivnosti koji su uključivali Dominiku. Način na koji se mora prilagoditi u mnogim situacijama, ili njezinim izrazima u različitim uvjetima, čak i u najstrašnijim vremenima. Moja djevojka i ja bili smo doista zapanjeni njezinom izvedbom u ovom filmu. Osim Jennifer Lawrenceovog čimbenika, film je također bio odličan u pružanju nekoliko neočekivanih poteza. Konačno uganuće na kraju je zapravo bio um. I svakako se stvarno koncentrirajte na prvih 10-15 minuta filma u kojim biste saznali kako je stvarno taman film. Osim toga, muzika u pozadini bila je također vrlo dobra jer je stvarno dodala element intenziteta tijekom neizvjesnih trenutaka.

Film je intezivan

Ovaj je film trajao više od 2 sata, što bi za neku publiku moglo biti predugo za film trilera. Ali moja djevojka je uspjela proći kroz to čak i bez odlaska u WC (toliko je intenzivan cijeli film). Mada za mene lično, bilo je nekih trenutaka u sredini koji su se osjećali pomalo presporima. Prije nego što se odlučite vidjeti ovaj film, morate znati da je kategorisan iznad 18 godina (R rating u SAD-u) zbog nasilne prirode ubojstva i nekog seksualnog sadržaja. Stoga pripazite da je film zaista za zrelu publiku i nemoj dovesti svoju djecu da to vide. Btw, ovdje nije bilo srednje ili post-krajnje kreditne scene.

Drugačiji špijunski film

Dakle, ako tražite drugu jedinstvenu vrstu špijunskog filma, na temelju knjige koju je napisao bivši operativac CIA-e pod imenom Jason Matthews, to bi bila zanimljiva opcija. Ali ako očekujete puni akcijski špijunski film, onda to sigurno ne bi bilo vaša stvar. Tvoj izbor.

Ocjana Filma: 3,5/5

IMDB Ocjena Filma: 5.7/10

9:00 am