Amy Schumer: Live at the Apollo (2015) Recenzija Filma

Žanr: Komedija
Redatelj: Chris Rock
Glavne uloge: Amy Schumer
Trajanje filma : 01:01:00
Datum izlaska :  TV Special 17 October 2015

Jedna od svjetski najpoznatijih komičarki, sada pred velikim brojem publike u njujorškoj dvorani Apollo ponovo priča o seksu i opijanju.

Prvi put sam ”upoznao” Amy sa krtakim isječcima sa njenih stand-up nastupa, a onda ubrzo nakon najavila je i film kojeg je i pisala, pa onda u najnovijem nasmijavanju publike ona objašnjava kako je počela i glumiti u samom filmu. Riječ je o ‘Trainwrecku’, čisto ako se ko pitao.

Ona je rođena njujorčanka, pokrupna je, voli seks i alkohol i nema problema s time. Teško se uklapa u listu onih zgodnih i vitkih glumica, ali ne pati od kompleksa i čak štaviše, ona pravi šale na svoj račun toliko puno da ćete je baš zbog toga zavoljeti, ali ni druge ne štedi. U najnovijem lajvu, ona se ponovo dotiče njoj najdražih tema, ponavlja neke već odslušane šale, ali to ni najmanje ne smeta jer sve joj se oprašta kad je tako luckasta, simpatična i urnebesna. Ovo više nije recenzija o filmu, jer ovo nije film, nego tv-specijal, ali nije ni recenzija o tome, nego je zapravo studij ličnosti, a ličnost je Schumer, djevojka bez dlake na jeziku koju voli skoro svako. Kažem skoro svako, jer ima i određen broj ljudi kojima ne godi lascivan humor i vulgarnosti koje se pak tako začinjene da gode u svakom smislu i da do suza nasmijavaju. Pošto je bila primjećena, napisala je film koji je izašao ljetos ove godine i koji je bio poprilično dobar i osvježavajuć. Govorim ovo iz perspektive velikog Amyinog fana i nije u pitanju najbolja komedija, ali dobar film, primjetna suradnja komedije, drame, romanse i ekscentričnosti, to svakako jeste. Film sa ja čak na svom sajtu ocjenio sa 8/10 gdje sam uglavnom okrivio neuravnoteženost režije za nedostatak punog sjaja, a što se tiče ”stručnog svijeta” film je primio većinom pozitivne kritike. Eh pa, ako vam se film svidio, ili vam se nije svidio, a svejedno cijenite humor ove komičarke, onda ćete ovaj specijal odgledati dvaput. Jednom sami, jednom sa nekim koga volite; čisto da se smijete s njim a ako tom nekom ne bude smiješno, uvijek možete raskinuti odnose između vas jer – kako mu nešto ovako ne može biti smiješno? Rijetko me šta u životu iskreno nasmijava zato hvala ovoj plavoj, pozitivnoj, harizmatičnoj i urnebesnoj ženi/djevojci koja zna znanje i nesebično se razbacuje njime. Nisam bio upoznat s ovim specijalom, jer znam da je Amy trenutno zvijezda vlastitih serija tipa ‘Inside Amy Schumer’ , ali drago mi je da se pojavio kao pauza između fakultetskih obaveza i produžio mi život za barem par sati. I to je dosta.

Ocjena na IMDb.com ovom specijalu je 7,1/10 a na Tomatoesima zasada samo dvije pozitivne kritike. S obzirom da je riječ o tv-specijalu, ne možemo očekivati podatke o zaradi. Chris Rock je reditelj ovog specijala, kojem ovo nije prvi rediteljski uredak, ali neću sada spominjati ono što mu stoji u biografiji, nego njega kao predstojećeg voditelja dodjele Oskara. Strašno loš izbor! I većina raje misli tako jer rijetko kome je on zapravo smiješan, a da stvar bude gora, mnogima je čak i iritantan, tako da je najbolje da on stoji iza kamere, očigledno. Pošto su Oskari za neka dva i po mjeseca, tek direktno poslije dodjele prenijet ću svoje utiske i zapažanja.

U suštini, ovo je stvar za opustiti se, za jedno veče bez obaveza kada se baš želite nasmijati i ne znam ko ovo sve ne bi htio – for free? Tako da, ne čekajte raja…

Ocjena:10/10

Latest posts