Daddy’s Home – Tatica se vratio 2015 Recenzije filma

Žanr Komedija
RedateljSean Anders
Glavne ulogeWill Ferrell, Mark Wahlberg, Linda Cardellini
Trajanje filma : 01:34:00
Datum izlaska :   25. Prosinac 2015.

Brad Whitaker, zaposlen je u radijskoj kući i brižni je očuh dvoje djece. Želi da ga zavole i da ga počnu zvati tatom, ali njegove planovi će biti pomršeni kada se pojavi Dusty Mayron, biološki otac.

Još jedna filmska suradnja između komičara Ferella i Wahlberga, koji luta od žanra do žanra ali svejedno mu ne jenjava popularnost zbog posvećenosti svom poslu, sada u novoj komediji koja preispituje odnose između očuha i djece njegove nove žene i biološkog oca kada se pojavi nakon mnogo vremena odsustva.

Prvi trejler je obećao jednu šašavu, apsurdnu, glupavu( u pozitivnom smislu) ali zabavnu komediju koja bi sasvim sigurno obilježila početak 2016. godine, ali zauzvrat smo dobili humor na kašikice, jednu zbrku dobrog i lošeg, finu dozu klišea i zabavnu i ugodnu atmosferu koja ovaj film čini solidnom komedijom a ja lično sam se nadao nečemu neviđenom, nečemu što ću od srca preporučivati kad me god bude neko pitao za dobru komediju. Kod ”Daddy’s Home”a je problem što u intervalima nasmijava publiku, pa je tako smiješan do suza u jednom trenutku, a onda pokušava biti ili jednostavno troši dragocjeno vrijeme u prazno i ostavlja nas ravnodušne i u fazi bunila dok se namještamo u sjedalu. Ovo pokušavam naglasiti da sam film gledao u bečkom engleskom kinu, ali kao što je bilo slučaj sa Bondovim ‘Spektrom’, nisam izašao oduševljen i očaran iz kina. Da se razumijemo, ”Tatica se vratio” nije loša stvar i definitivno ima više ”pros” nego ”cons” no nije mu trebalo da dovodi u pitanje naše strpljenje i izdržljivost i da, barem u mom slučaju, počnem razmišljati o tome kako je Will Ferell prestao biti ono što je nekad bio i kako je Wahlberg blijeda kopija sebe iz perioda tamo između 2005-2010. Referenca na John Cenu i njegova kameo uloga bila je i više nego ”i see that coming”, ali je odlično uklopljena u čitavu ovu priču i mentalitet publike koja čita ovo će vjerujem nagraditi ovaj film jednom šansom jer nije za baciti ali u usporedbi sa svime što smo imali iz ovog žanra u 2015oj godini tipa ”Spy” ili ”Vacation”, ”Daddy’s Home” je previše eksperimentisao i tapkao u mraku pa se publika, tj. ja, u međuvremenu prisjećala nečega što je bilo konstantno zanimljivo i urnebesno u svakom pogledu.

Ocjena na IMDb.com mu je 6,5/10 a na Tomatoesima slabih 30%. Film je režirao Sean Anders koji stoji i iza komedija tipa ”Horrible Bosses 2”, ”Tatin sin”, ”Ljubavni zov” itd. Film na nepoznat budžet već sada ima 184 miliona dolara, a tek se prikazuje oko mjesec dana.

Nakon uspješnog ”The Other Guys”, ponovno uparivanje Willa i Marka činilo se kao recept za uspjeh i uspjeli su – zgrnuti dosta love. A osvojiti naša srca? Pa ne baš.

Pogledaj dalje!

Poslijednje Dodano