Žanr: Krimi | Triler | Drama | Recenzija Serija
Kreatori: Darío Madrona, Carlos Montero
Glavne uloge: María Pedraza, Itzan Escamilla, Miguel Bernardeau
Zemlja: Spain
Trajanje Epizode: 1h
Datum izlaska: 05.10.2018 (svjetska premijera)

Elite Recenzija Serije

Netflix Original Elite je najnovija senzacija u drami koja dolazi iz Netflixovog uma i od samog početka, očito je da je serija inspirirana cijelim nizom drugih izvora. Postoje elementi Riverdale, Gossip Girl i 13 razloga zašto, ali za razliku od tih serija, Elite ne uspijeva nadahnuti simpatije sa svojim velikim glumcima, a time se čini da se većina priče igra daleko više pasivno nego što bi trebala. Iako ovdje postoji nekakav zanimljiv tematski materijal i neka društveno izazovna pitanja oko klase i spolne raznolikosti, Elite ne čini dovoljno da bi zauzela svoje mjesto u ovom prezasićenom žanru.

Priča počinje na kraju naše priče; ubojstvo se dogodilo i policijski detektiv započinje razgovor s vidno šokiranim tinejdžerima koji bi mogli počiniti zločin. To je hrabro otvaranje i ono koje vas odmah uspije uhvatiti, ali ne prije nego što vas zabljesne u klasni rat između bogatih i siromašnih, potaknut dolaskom troje učenika u jednu od najcjenjenijih privatnih škola u Španjolskoj, Las Encinas. Pametna knjiga Nadia, sramežljiva, ali razigrana Samuela i drski Nano pretresite stvari u školi i neizbježne se napetosti pojavljuju dok se bogata, popularna djeca sukobljavaju s novim dolascima.

S jednakim naglaskom na oba seta likova, Elite nema fokusiranog protagonista kao takvog, ali većina drame i misterija se vrti oko smrti jednog posebnog lika čiji se identitet otkriva na kraju prve epizode. S 8 epizoda u trajanju od oko 50 minuta, Elite nije toliko duga ili izvučena kao druge inostrane drame, a nešto od toga je djelimično zahvaljujući načinu na koji serija skače između sadašnjosti i prošlosti kako bi odgovorila na najvažnije pitanje koje visi nad serijom – tko je počinio ubojstvo?

Priča i Epizode

Kako epizode napreduju, pažnja se sporadično odvija oko različitih grupa likova, budući da popularna djeca dobivaju jednaku količinu vremena na ekranu i svoje vlastite likove. Dovoljno je da vidite do kraja, ali na putu će te očekivati ​​puno seksa, drame, argumenata, ucjene i obmane da bi se serija dosljedno održala u konačnom finalu i posljednjoj sceni posljednje epizode.

Iako se sama priča dobro razvija, uz dobru raznolikost prijelaza i skretanja na putu, u konačnici je Elite iscrpan popis likova koji omogućuju prikazivanje od onog što je najbolje moguće. Iako ne postoji uskraćivanje mnogih od njih imaju jako dobar luk i zanimljive priče, također je jako teško empatizirati se i vezati se za bilo kojim od njih. Od arogancije i samopouzdanja do sramežljivog i tihog zavaravanja, gotovo svi učenici imaju dominantnu negativnu osobinu koja zamagljuje njihovu osobnost, držeći nas u ravnopravnosti, a ne da nas privlači. Iako to pomaže da se donese sve veća razina drame na stol. To je osobito problem za Guzmana, Nanoa i Christian koji svi imaju vlastiti udio duboko osobnih problema koji bi trebali biti puni emocionalno nabijene simpatije, ali umjesto toga, samo se osjeća pasivno gledanje.

Bilo da gledate Elite ili ne, bit će isključivo ovisna o vašoj razini tolerancije s teen dramama. Oni koji su se okrenuli od Gossip Girl i Riverdale vjerovano ne bi trebali nastaviti da gledaju Elite jer je malo vjerovano da će Elit zapaliti maštu i izdvojiti se pored nekih od najvećih imena u ovom žanru. Usprkos veoma brzoj i često iznenađujućoj priči, Elite se smanjuje kada se radi o likovima koji jednostavno ne rade dovoljno da se ističu i zapravo osjećaju kao ljudi za koje želimo da se vežemo i suosjećamo s njima.

Šteta je što ovdje definitivno postoji potencijal, ali španjolska originalna elita ne čini dovoljno da bi nas dugoročno zadržala. Ipak, s obzirom na način na koji će serija završiti, bit će zanimljivo vidjeti hoće li Netflix ovaj put dobiti drugu sezonu. Uz malo više razmišljanja i empatije uloženih u likove, Netflix bi mogao biti na još jednom tinejdžerskom hitu. IMDB Ocjena Serije: 7.6/10

Trailer Serije Elite:

Elite (Sezona 1) 2018
Previous articleThe Hole in the Ground (2019) Trailer Filma