Ljubav na kotačima – Tout le monde debout 2018 Recenzija Filma

Ljubav na kotačima (2018)
Ljubav na točkovima
Tout le monde debout

Žanr: Komedija, Romansa
Redatelj: Franck Dubosc
Producent: Franck Dubosc
Glavne uloge: Franck Dubosc, Alexandra Lamy, Elsa Zylberstein, Gérard Darmon, Caroline Anglade, Laurent Bateau. Claude Brasseur, François-Xavier Demaison, Christophe Canard, Sam Chemoul, Michel Chesneau. Carlos Fernandes, Yvonne Gradelet, Gérard Lecaillon, Clarisse Lhoni-Botte
Zemlja: Francuska
Trajanje filma: 02:19:00
Datum izlaska: 23.02.2018 (svjetska premijera)
B i H 07.06.2018.
Hrvatska 07.06.2018.
Srbija 28.06.2018.

Franck Dubosc, dugo poznat kao komičar, odlučio je postati redatelj. Iako prvi put u ovom području, od to dobro radi. Teme su relevantne i dobro odabrane.

Jocelyn je biznismen ponosan na svoj rad i posao. Nažalost, on također flertuje puno (previše) i ne ustručava se lagati bez ograničenja kako bi uživao i izašao iz svih teških situacija. U četrdesetim godinama, a nakon teškog udarca, pronalazi se usprkos tome još pokušava zavesti mladu i lijepu ženu. Ova namjera čini se da dovodi do njegovih navika, ali će mu omogućiti da nadmaši sebe i da ima nadu da će pronaći istinsku ljubav. Ali po kojoj cijeni? Jer će se naći u situaciji posve izvan njega jer će voditi dvostruki život. Zapravo, predstavljajući se kao osoba s jakim fizičkim hendikepom.

Franck Dubosc je dvostruko aktivan, jer je i prvi put pisao scenario. Pristupa se delikatnom subjektu, ali s određenom lakoćom: šta se može dogoditi kad valjana osoba osjeća jake osjećaje privlačnosti za osobe s invaliditetom? Ova autentična ideja mu je došla nakon obiteljskog iskustva. Njegova se majka doista našla u invalidskim kolicima zbog svojih godina i brzo je primijetio komplikacije stvorene ovim putevima. To je na razini prepreka, ali iu odnosu na moralni i fizički aspekt. No, iza ove promjene Franck Dubosc je morao asimilirati da smjer filma zahtijeva znatna i dodatna ulaganja. Kako je rekao, “imao sam tendenciju zanemarivanja i razmišljanja o ostalim članovima”. No, u jednom se trenutku uspio opustiti i naučiti da se više integriše.

Gluma je sasvim OK

Što se tiče glume, nastup sa ženskom ulogom s Alexandrom Lamyjem (” Naši patrioti “) može biti dirljiv i njegovo obučavanje je veoma napredovalo, teško je razumjeti razloge njegove prisutnosti. Doista, bilo bi mnogo relevantnije i inteligentnije odabrati ženu koja zapravo koristi invalidska kolica. Naravno, neke sekvence su izvrsne i vrlo dobro istaknute sposobnosti i snage glumice, ali nemoguće ne misliti da je izbjegavala u svakom trenutku da se podigne tokom snimanja. Pravo poboljšanje “Rolling to You” gubi vjerodostojnost, čak i ako ističe nekoliko pozitivnih elemenata. Ostatak glumaca je prilično dobar i lijepo je vidjeti Gerarda Darmona (” Mi troje ili ništa “) u interpretaciji s tom nejasnoćom. Možda bi bilo interesantnije iskopati ovo još jednom kako bi njegove sekvence postale vjerodostojnije i privlačnije, ali opšta ideja je znatna.

Uz dobar izbor izvođača, mjesta snimanja su pažljivo odabrana i jasno označavaju “Ljubav na kotačima”. I u odnosu na luksuzni životni prostor karaktera utjelovljenog od strane Francka Dubosca i prekrasne povijesne građevine za prilično nezaboravnu muzičku sekvencu. Privatni bazen će također iznenaditi više od jedne osobe među gledateljima svojim naprednim i originalnim tehnologijama. Odabrane lokacije nedvojbeno dodaju romantični i šarmantni dodir koji odgovara realizaciji.

“Ljubav na kotačima ” može se činiti poput riskantne oklade za Francka Dubosa , jer se ističe svojim ikonastim protagonistima, a ponekad teškim, poput ” Kampinga “. Ali ovaj put je obećavao i izražava dramatičnu stranu koja mu je prilično nepoznata. Promjena koja se percipira kao napredak okvira i zaslužuje da je otkrije široka publika. Ovo usprkos glavnoj manjkavosti po izboru glumice. Ljudi koji su osjetljivi na filmove kao što je “The Aries Family” neće biti tako osvijetljeni kao “Rolling to You”, ali predmet je jednako zanimljiv. Što se tiče onih koji poštuju komičareve komedije, budite uvjereni, jer su i oni prisutni.

Ocjena Filma:  2/5

IMDB Ocjena Filma: Rolling to You (2018) on IMDb