Mali Budo 2014 Recenzije Filma

Žanr Komedija,
Redatelj: Danilo Beckovic
Glavne uloge:  Petar Strugar, Sergej Trifunovic, Tihomir Stanic
Trajanje filma : 01:36:00
Datum izlaska :   24 September 2014 (Serbia)

Malog Budu otac iz Podgorice šalje u ”sigurne ruke” u Beograd kako bi ga izvukao iz krvničke osvete, no tamo će se u dvadeset i četiri sata mnogo ludih stvari dogoditi.

Ovo je jedan od onih dugoočekivanih filmova koji se čekaju još od septembra 2014te. Da stvar bude nestrpljivija i gora, imao sam ga par puta priliku pogledati u jednom od bečkih kina ali nikad nisam imao vremena, tako da me obradovalo kada sam vidio da je procurio online.

Nisam vjerovatno više od pola godine gledao neko domaće ostvarenje, tako mi je čast prisustvovati svakom koje imam priliku gledati, posebno ako se radi o kvalitetnom i dobrom projektu koji opravda svoju popularnost. Zadnje što sam gledao je čini mi se ‘Halimin put’ i stojim iza toga da je 90% naših filmova, a kad kažem naših, mislim na ono sa bosansko-hrvatsko-srpskog govornog područja, definicija kvalitete i da su unikatna remek-djela. Valjda iz razloga jer se rijetko snimaju i plasiraju publici, tako da i onaj koji se pojavi je rijetkost ali ona rijetkost koju vrijedi čekati. Iako je većina naših krimi filmova, bez ovo komedija, pomalo ‘amerikanizirana’, ovaj i nije u tolikoj mjeri i sve tipičnosti razbija, nama poznatim i smiješnim šalama i prisutnošću crnogorskog akcenta, koji je posve neodoljiv i simpatičan u ovom filmu. No ‘Mali Budo’ je suprotnost onoga što sam ja očekivao kad sam odgledao najavu. Očekivao sam ludu, smiješnu priču sa upečatljivim ishodom, ali film nije toliko humorističan. Kako Sergej Trifunović kaže u jednoj najavi da ćemo ‘umrijeti od smijeha’, mislim da to svima diže očekivanja i entuzijazam oko ovog filma jer nije smiješan u tolikoj mjeri, ali sve onda uspijeva nadoknaditi svojom zanimljivošću, kratkoćom trajanja i simpatičnošću glavnih i sporednih likova. Iako mi Sergej nije omiljeni glumac, ustvari, ne volim ga gledati, kako na reklami tako ni u filmu, u ovom filmu je dovoljno podnošljiv valjda zato što glumi takvog dopadljivog lika. Petar Štrugar koji glumi Budu nije mogao biti bolji, a jednako je dobar i Tihomir Stanić koji glumi Krstu, doktora koji treba da ugosti Budu kada dođe u Beograd. Da ne bi detaljno se doticao radnje filma, neka vam prvi dio recenzije bude dovoljan i nek na vama bude još samo da odgledate film. Ponavljam opet da nije toliko smiješan i da je više simpatičan, zanimljiv i nepredvidljiv, s tim da mislim da se mogao završiti s malo više dostojanstva i malo ozbiljnije, ali kao cjelina, ‘Mali Budo’ je pravo osvježenje koje istinski preporučujem.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,3/10 a na Tomatoesima nema oficijalnih kritika. Domaća publika je kod filma podjeljenja i dok neki smatraju da je urnebesan, neki hejtuju film do neba smatrajući da je preforsirao mnogo toga i da je neinteligentan i neduhovit. Vjerovatno ima solidnu zaradu jer je dobro poradio na svom marketingu a i slobodno možemo očekivati nastavak, što naslućuje sam kraj prvog dijela.

Iako nije dovoljno razvio karakterizaciju svojih likova i iako nije bio u tolikoj mjeri humorističan, opet mislim da je bio inteligentan mali film koji nije potencirao vulgarnosti i seks scene da izazove i zaintrigira publiku i mislim da zaslužuje vaših devedeset minuta.