Mon Cheri, ja sam ti – L’un dans l’autre – In and Out 2017 Recenzija

Mon Cheri, ja sam ti (2017)
L’un dans l’autre
In and Out

Žanr: Komedija
Redatelj: Bruno Chiche
Producent: Bruno Chiche, Nicolas Mercier
Glavne uloge: Stéphane De Groodt, Louise Bourgoin, Aure Atika, Pierre-François Martin-Laval, Anne Benoît, Elliot Daurat. Joud Geistlich, Philippe Vieux, Constance Labbé. Ludivine de Chasteney, Philippe Soutan, Rani Bheemuck, Ginnie Watson, Hocine Choutri, Jean-Benoît Ugeux
Zemlja: Francuska
Trajanje filma: 01:25:00
Datum izlaska: 23.08.2017 (svjetska premijera)
B i H 18.01.2018.
Hrvatska 18.01.2018.
Srbija –

Sumnjam da francuski redatelj Bruno Shish nije razumio, uklanjanje “In and Out”, koji stupa na teren velikog broja filmova o razmjeni tijela. Stoga, bez obzira na to kako se Shish pokušava odvojiti od prethodnog iskustva u obliku “What Women Want”, “Neki to vole vruće” i “Freaky Friday” i pokušava pronaći nove elemente, još uvijek je vrlo predvidljiva i, čudno, još jednom je smiješno. Možda je na ovoj traci malo više koncentracije pozorišnog humora i zabavnih pozicija i želje da gledatelju izgleda smiješno iz gotovo svih slika iz prologa i kredita.

Žanrovno “In and Out” čvrsto stoji na temeljima romantične komedije, ukrašene elementima farse, melodrame i pikantnih detalja, preko kojih se naizmjence može smijati, muškarci, a zatim i ženski dio publike.

Rad na scenariju “In and Out” Nicolas Mercier i Fabrice Roger-Lacan pokušali su diversificirati bazu s brojnim elementima sitcoma. Pierre (Stefan De Grodt) i Penelope (Louise Bourgoin, Little Nicolas) ljubitelji vremena koji se često susreću zbog užitka i zabave. Pikantnost situacije je da je Eric , koji živi s Penelopeom u građanskom braku, podređen Pierreu u maloj tvornici koja proizvodi šarene europske kape za boce vina.

Pierre i Eric, kao što je često slučaj, prijatelji su ne samo jedan s drugim već i obiteljima. Vrijeme je da kažemo o četvrtom sudioniku priče – gotovo vjeran 100-posto supruzi Pierre Amy. On uspješno radi kao stomatolog. Tradicionalni i prepoznatljivi “Lamur la Trueau” Bruno Shish oživljava ideju o promjeni roda Pierre i Penelope neposredno prije vjenčanja ovog drugog.  Penelope se nalazi u Pierreovim tijelom, a Pierre ide ravno u tijelo Penelope.

“In and Ou” sa svim konvencionalnošću i klisom sinopsisa sjaji se s novim bojama i dobro razvijenim crtama priča koje se uspješno otkrivaju u cijeloj slici. Dakle, uzaludnost Penelope i želja da zajedno s Erikom usvoji dijete odigravaju se ne samo humorom i ljubavlju, već i na nemilosrdan način. Bruno Shish ismijava tradicije europskih birokrata koji izdaju dozvolu za usvajanje i pokazuju ga kao odvratnog službenika. Koji sa zadovoljstvom i bez ikakvog umora otkriva mozak stanovnicima Francuske pokrajine.

Naravno, lokalni ljubavni producenti u lice Pierre neće vas pustiti, a Penelope će imati malo čudo u finalu. Osjećaj proporcije i želja za šalom (i to ne samo da budu budale) sve to pomiče i donosi ovu vrpcu na vulgarne skečeve za amatera. I izmišljena farsa, u čijem je središtu slučaj između Pierre, ili, točnije, Penelope u Pierreovom tijelu i Erica, uoči vjenčanja, će iznijeti neke vrlo niske mogućnosti. Štoviše, skripta pokušava na svaki mogući način zabavljati gledatelja u duhu “American Pie” za osobe starije od 30+.

Priča o zamjeni tijela

Čvrsti kompliment za “In and Out” zaslužuju glumci. Bruno Shish sastavlja uravnoteženu kompoziciju za ovaj film, u kojoj svaka od četiri glavne uloge ima otprilike jednaku razinu vještine. Stefan De Grodtu i Louise Burguin točno su sposobni prenijeti komičnu bliskost tijela koja su razmijenili. Da prenesu tu divovsku hormonsku eksploziju koja usmjerava i emocije gledatelja i napredak parcele. Komedija gledišta o životu, komični stereotipi “prosječnog Francuza” poslužuju se s velikom ljubavlju. Ljubav na ovoj traci glavna je pokretačka snaga koja kroz znatiželjan Eurotwist vodi do legitimnog sretnog završetka.

Bruno Shish miješa čaroliju i poeziju u prologu. Tada pouzdano govori o vrlo različitoj stvari koja se tiče većine nas. Tolerancija, prihvaćanje druge osobe, odanost, osjećaj podrške i povjerenje ljudskih odnosa prolaze kroz dosta komičnih situacija i začinjenim biberom seksualnim situacijama. No, na kraju, lakoća podnošenja u “In and Out” briše sve sumnje kako u talentu kreatora, tako iu prividnoj svestranosti onoga što se događa na ekranu.

IMDB Ocjena Filma: IMDb

Dan za DA – Yes Day (2021) RECENZIJA Filma

Allison (Jennifer Garner - Peppermint, 13 Going on 30 itd.) I njezin suprug Carlos...