Mračni umovi (2018)
The Darkest Minds

Žanr: Triler | Sci-Fi |
Redatelj: Jennifer Yuh Nelson
Producent: Chad Hodge (screenplay by), Alexandra Bracken
Glavne uloge: Mandy Moore, Gwendoline Christie, Amandla Stenberg, Harris Dickinson, Wallace Langham, Golden Brooks, Mark O’Brien, Patrick Gibson. Catherine Dyer, Skylan Brooks, Peyton Wich, Lidya Jewett, Connor Murdock, Deja Dee, Sammi Rotibi
Trajanje filma: 01:44:00
Datum izlaska: 01.08.2018 (svjetska premijera)
B i H 30.08.2018.
Hrvatska 30.08.2018.
Srbija 30.08.2018.

“Mračni umovi” priča je postavljena u SAD gdje je odjednom bolest pod nazivom IAAN zarazila samo djecu i na kraju ubila 90% njih. Preživjela djeca bila su smještena u logor gdje su svi zatočeni kao zatvorenici zbog njihove iznenadne sposobnosti da imaju moć. Svi su bili klasificirani u bojama, a zeleno je najmanje opasno (njihove moći postaju veoma inteligentne) i narandžasta najopasnija sa sposobnošću kontrole uma.

Ruby Daly (Amandla Stenberg – The Hunger Games, Everything, everything i sl.) bila je jedna od djece koja su imala nevjerojatnu moć. Nakon što je pobjegao iz logora u kojem je bila zatočena, susrela se sa svojim kolegama djecom Liam (Harris Dickinson – Beach Rats) , Charlesom “Chubs” (Skylan Brooks) i najmlađom Zu (Miya Cech) sa svojim jedinstvenim sposobnostima. Zajedno su krenuli na putovanje kako bi pronašli navodno mjesto na kojemu se nalazio raj, gdje bi djeca mogla biti slobodna, pod vodstvom legendarnog Slip Kida.

Međutim, nije bilo lako to učiniti, jer su ih lovili lovci zvani tragači, osobito Lady Jane (Gwendoline Christie – TV serije Game of Thrones , Star Wars: The Force Awakens itd.) I Cate Connor (Mandy Moore – 47 Meters Down, American Dreamz itd.) koji je bio član Lige koja se suprotstavila vladi. Da li jsu Ruby i njezini prijatelji stigli tamo? Pronađite ih sve u ovom filmu tinejdžera sa super moćima.

Mračni umovi Filmske Recenzije

Pa moram reći da ovaj film zapravo nije bio tako loš kao što sam mislio da će biti. Ako ste pročitali ocjenu kritike (manje od 20%), osjećao se kao film koji je bio toliko loš da ga uopće nije vrijedno gledati. Ali nakon što sam ga vidio sa svojom djevojkom, osjetio sam da je bio prilično zabavan, lagan i da nam daje neke ugodne trenutke. Da, i mislio sam se da će postojati područja koja bi mogla biti bolja, ali nije bilo opravdano što ima takav nizak rejting.

Premda film “Mračni umovi” možda nije jako originalan, tinejdžeri iznenada imaju super moći i lovljeni su od strane vlade (poput mutanata u stripovima X-Men i prilagođeni TV seriji The Gifted ) i klasificirani su u različite grupe / klase (osjećali su se kao prostor u Divergentna serija), ali još uvijek je bilo zanimljivo vidjeti tajnu koja okružuje bolest i način na koji moći mijenjaju tinejdžerski život. Plus, naravno, glavni lik Ruby činilo se da ima sve potencijale da postane jedna odlična osoba sa svojom posebnom sposobnošću. Mislim da je Amandla Stenberg dobro nastupala u prikazivanju Rubyja. Očito je film bio usredotočen na tinejdžericu, bilo je malo romantike koja je trajala dosta vremena na ekranu.

Tempo filma sasvim OK

Osim Rubyja, pomislio sam da je Chubov lik bio vrlo simpatičan. Imao je određeni šarm i davao je mnogo smiješnih primjedbi, dok je Liam bio u redu kao Rubyjev ljubavni interes, a Zu unatoč tome što nije rekla bilo kakvu riječi ostavila je dojam na nas. Drugi lik za koji sam mislio bio je vrlo zanimljiv bio je Clancy Gray (Patrick Gibson). Nažalost, ostali likovi nisu imali dovoljno vremena na ekranu i osjećali su se nerazvijenim, posebice Lady Jane. Mislio sam da bi bilo ljepše kad bi joj dali malo više pozadine kako bi nas razumjela i zašto su djeca bila prestrašena od nje. Bio je to malo gubljenja Gwendoline Christiejevog talenta kojeg nisam mogao prepoznati zbog njezina potpuno drugačijeg izgleda od Game of Thrones .

Za film o tinejdžerima sa super moći, nije imao toliko prizora koji pokazuju sposobnosti. Tempo je bio sasvim OK u prvom dijelu, ali je usporen u sredini i samo je pokupio korak prema kraju. Akcioni niz nije bio suviše čest i bio je film za tinejdžere, nije bilo nasilnih scena. Posebni efekti bili su prilično pristojni s dovoljno dobrim zvučnim efektima. Ton filma bio je lagan, imao je samo nekoliko smiješnih trenutaka i dodirujućih trenutaka.

Kad je film “Mračni umovi” konačno završio, krajnji kredit je spomenuo da je prilagođen iz romana. Pogledao sam na internetu i bio je iz mladog romana s istim naslovom Alexandra Bracken. Ovo je bio prvi film iz trilogije. Za koji se bez sumnje producent ovog filma nadao da će to biti dovoljno uspješan da postane nova franšiza. Ipak, gledajući na performanse filma, pogotovo s niskim ocjenama, a publika ga zapravo nije prihvatila, nažalost, za nas koji bi željeli vidjeti više tih likova (pogotovo nakon što vidimo završetak), to ne bi bilo u mogućnosti.

U svakom slučaju, za one koji žele vidjeti lagani film o tinejdžerima sa super moćima (ali ne i superjunaka), to bi mogao biti alternativni izbor. Možda će se osjećati premladim za odraslu publiku. Ali moja djevojka i ja smo bili sasvim u redu s tim. (možda zato što se stvarno osjećamo mladim u srcu). Međutim, ako očekujete da ćete vidjeti puno onih super moći koje se koriste za borbu i neprekidnu akciju. Ovo sigurno ne bi odgovaralo vašem ukusu. Pogotovo ako vam se ne sviđa ako priča nije potpuno riješena u jednom filmu. Vaš izbor.

Mračni umovi - The Darkest Minds 2018
Previous articleLost Child (2018) Trailer
Next articleAlad’2 (2018) Trailer