Obiteljska banda – Family Heist 2017 Recenzija Filma

Glavne uloge: Jean Reno, Reem Kherici, Camille Chamoux
Trajanje filma: 01:31:00
Datum izlaska:    4 January 2017
                    B i H   20.04.2017.
                    Hrvatska 20.04.2017.
                    Srbija    18.05.2017.

Angela ( Camille Shamu ) i prelijepa lopov Angelica ( Rem Keris ) – su polusestre, koje nisu ni svjesne postojanja jedna druge. Njihov otac varalica Patrick (Jean Reno) ostavio njihove majke prije rođenja svojih kćeri. Međutim, on je potajno promatrao život Angela i Angelice, u nadi da ce jednog dana naci dobar trenutak da ih uvede. Dugo očekivani trenutak dolazi kad Patricka obmanjuje njegov saučesnik, s kojim je covjek ukrao Stradivarius. Da bi se osvetio, Patricku je potrebna pomoć kćerki, a on obećava da će podijeliti 15 miliona koje će primiti u slučaju uspjeha i razrađuje prevaru. Međutim obiteljsko okupljanje ide teško, jer Angela i Angelica su zavoljele jedna drugu na prvi pogled, a oboje su ljute na svog oca jer nije bio tu za njihovog djetinjstva i mladosti.

Family Heist je treća komedija redatelja Pascala Bourdiauxa, prije toga je napravio još dva filma “Le Maca (2010)” i “Fistona (2014)” i ne postoji govori ništa sto bi je moglo iskupiti. Jean Reno je dobio glavnu ulogu kriminalca koje se odbija dostojanstveno povuci iz posla. Njegova gluma tokom cijelog filma nekako izgleda nezainteresirano za cijelu priču, a to nas ni na koji način ne iznenađuje s obzirom na kvalitetu režije i scenarija. Čak i kobinovani talenti Camille Chamoux i Reeme Kherici ne mogu da spase ovaj jako loši scenarij koji jednostavno baca sve vrste klišea, i na kraju zavšava kao potpuni haoticni raspad sistema.

Kako bi filmu dodali neku vrstu privlačnosti dodani su digitalni efekti, ali umjesto da pomognu ovaj film dodatno su pretvorili da izgleda amaterski napravljen i da izgleda nekako jeftino. Prica filma je viđena već dosta puta, a u scenariju su prikazali potpuni nedostatak originalnosti, cak nisu uspjeli i ove pokradene ideje da pretvore u neku smišljenu cjelinu. Na kraju ovo je komedija koju ste već zasigurno gledali dosta puta – ona je dosadna i nehumoristična.

Ocjena 5.5/10

Family Heist (2017) on IMDb

Titlovan Trailer: