Osjećam se lijepa – I Feel Pretty (2018) Recenzija Filma

Osjećam se lijepa (2018)
Baš sam lepa
I Feel Pretty

Žanr: Komedija, Filmovi 2018
Redatelj: Abby Kohn, Marc Silverstein
Producent: Abby Kohn, Marc Silverstein
Glavne uloge: Michelle Williams, Emily Ratajkowski, Busy Philipps, Amy Schumer, Tom Hopper, Lauren Hutton. Aidy Bryant, Naomi Campbell, Adrian Martinez, Rory Scovel, Kevin Kane, Jacqueline Honulik. Kayla Caulfield, Leah Procito, Anastasia Tsikhanava
Trajanje filma: 01:50:00
Datum izlaska: 19.04.2018 (svjetska premijera)
B i H 03.05.2018.
Hrvatska 03.05.2018.
Srbija 03.05.2018

Amy Schumer je pogodila kritičare i publiku u TRAINWRECKu (2015.), a potom i obje skupine s prošlogodišnjim SNATCHED (2017). Ovog puta napušta besmislenost, i umjesto toga nam služi pG-13 film s porukama koje su ciljno usmerene na adolescentne djevojke. Gospođa Schumer ne napušta komediju, sada je samo pomalo u zabludi i dolazi s lekcijom o životu.

Renee (gđa Schumer) je uglavnom normalna osoba koja radi na računalu “tamnica” kao podrška za web stranicu za vrhunsku kozmetičku tvrtku pod nazivom Lily LeClaire. Adrian Martinez igra obično neodgovarajućeg suradnika koji izgleda prilično zadovoljan nedostatkom interakcije ljudi koja dolazi sa svakodnevnim procesom. Kada nije na svom poslu, Renee se družila sa njim i uglavnom normalnim prijateljima Vivian ( Aidy Bryant ) i Jane ( Busy Phillips , supruga filmskog redatelja Marc Silversteina ). Čini se da Renee provodi neizmjerno vrijeme u nadi za svoj posao iz snova (recepcionar u sjedištu Lily LeClairea) i njen način života u snovima (biti lep i tanak kao modeli Lily LeClaire).

Renee Barrett ( Amy Schumer ) je stidljiva žena

Renee Barrett ( Amy Schumer ) je stidljiva žena koja vjeruje da svi njezini problemi proizlaze iz njezina izgleda. Nedostaje joj povjerenje da dođe na bolji posao ili zdrav odnos jer nije sretna sa svojim izgledom. Kada pati od ozljede glave u SoulCycle klasi, ona se probudi i pomisli kako je njezina želja odobrena i ona je nevjerojatno lijepa, iako je svima ostalima izgleda upravo isto. Sa svojim novim povjerenjem, ona počinje živjeti životom koji je uvijek željela od upoznavanja slatkog tipa Ethana ( Rory Scovel ) i obavljajući posao kao recepcionar u njezinoj kozmetičkoj tvrtki gdje se divi predsjedavajućoj Avery LeClaire ( Michelle Williams ).

Odatle je film samo neka vrsta tiktanja, kao što očekujemo da će se “čarolija” istrošiti na kraju, a Renee će vjerojatno naučiti važnu lekciju o povjerenju i ljepoti. Ali dok ne dođemo tamo, imamo puno Schumerova djelovanja, a publika treba da se smije u zamoru između toga kako izgleda u stvarnom životu i kako ona misli da izgleda. Ponekad uspijeva da radi, ali u nekim drugim slučajevima osjeća se pomalo napetim, kao kad će se ona i Ethan po prvi puta seksati. Čak i ako Renee nije imala čarobnu ozljedu glave, zašto bi bilo smiješno što je sigurna u seks s dragim tipom poput Ethana. Postoje slučajevi gdje izgleda da skripta ovisi o konceptu da se Renee treba stidjeti u svako doba, a to jednostavno nema puno smisla.

Taj šarm je najočigledniji u sceni između Renea i Ethana

Međutim, u potpunosti ću priznati da je Renee iz svijeta koji ja, kao čovjek, ne mogu razumjeti. Postoje neki stilski zahtjevi za muškarce, ali nikada se ne osjećaju obveznim kao što su i za ženu. Prvih dvadeset minuta filma posvećeno je tome kako muškarci vide žene, ali kako žene vide žene i sebe. Film se izvuče iz područja muškoga pogleda i na mjestu gdje možemo vidjeti zahtjeve društva. Film dobiva neku moćnu satiru iz ovih promatranja, kao i nekog patosa poput Renee koja samo gleda u ogledalo i mrzi osobu koju vidi. Na toj razini, to je nešto što svi mi – žene i muškarci – možemo povezati.

Taj šarm je najočigledniji u sceni između Renea i Ethana. Schumer i Scovel imaju sjajnu hemiju, ne samo u odbijanju jedni na druge. Već pokazujući istinsku naklonost između ova dva karaktera.

Ništa posebno nije ružno jer se osjećam prijatno jer je njegovo srce na pravom mjestu. To je film s dobrim namjerama, pa čak i ako nije osobito kreativan ili dubok. Teško je zamisliti film s pozitivnim filmom i želje da se publika nasmije bez postizanja brutalnog “masnog pada” humora koji bi mogao lako ići (čak i ako Renee doslovno mora pasti s bicikla kako bi održala ozljedu).

Ocjena Filma: 2/5

IMDB Ocjena Filma:  I Feel Pretty
(2018) on IMDb