Pitch Perfect 2 – Na putu do zvijezda 2 2015 Recenzija

Žanr:  Glazbeni, Komedija
Redatelj: Elizabeth Banks
Glavne uloge: Anna Kendrick, Elizabeth Banks, Hailee Steinfeld
Trajanje filma : 01:39:00
Datum izlaska :  15. Svibanj 2015.

Nakon koncerta u Lincoln centru koji ih je osramtio i ponizio, grupa Bella odlazi na internacionalno takmičenje u Evropu gdje nikada nijedna američka grupa nije pobjedila.

Ah taj divni period kada su komedije bile smiješne, kada su horori bili strašni i kada su ostali filmovi bili zanimljivi. Taj period kojeg sa sa sjetom prisjećamo. Da li će naići novi val takvih filmova ikada više? Kako je krenulo, nadanja su mala.

Nakon što je doživio planetarni uspjeh još 2012te, evo nama tri godine nakon dolazi i nastavak. Nisam ga bogzna šta ni očekivao ono nestrpljivo, ali kad je već izašao, kontam, zašto mu ne dati šansu. Dobio je dobre kritike, opet uspio zgrnuti lovu i onda je bio red da ga i ja dočekam u svom toplom domu. Inače nisam ljubitelj ovakvih sladunjavih komedija/mjuzikla, a još je ova i izuzetak jer ima neke pravo dobre glumce odnosno komičarke, no opet ona neka blokada u meni vladala je tokom cijelog filma jer sam se osjećao smorenim sa većim predvidljivim momentima, pokušajem miksa sa evropskim humorom i nezanimljivim muzikčkim obradama popularnih hitova. Vjerujem da će ženskom dijelu publike, nastavak ‘Pitch Perfect’a donekle biti i zanimljiv i zabavan, jer nije to loš niti glup film, nego valjda ipak prošao sam toliko naslova, toliko sličnih filmova i priča, da mi se još jedna u nizu koja nije ponudila ništa dovoljno intriginatno za muški dio publike, nije učinila posebnom. Mnogi čak smatraju da je ovaj nastavak daleko bolji od prvog dijela, ali tako nešto se tako rijetko dešava, ma skoro i nikad, tako da ja stojim iza toga da je prvi dio dobar i gledljiv, a drugi ono tipično ‘meeeh’, što će većinu mojih čitaoca ostaviti u nedoumici. Gledati ili ne? Ako vas je najava filma privukla, onda vas nemam tjerati ni od čega jer vam skoro dva sata muzičke komedije ne može naškoditi, zar ne.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,9/10 a na Tomatoesima takođe prolaznih 65%. Rediteljic filma je Elizabeth Banks, ujedno i jedna od glumica, a nama inače poznata iz tog posla, režirala je do sada samo segment iz katastrofe od filma ‘Film 43’. ‘Pitch Perfect 2” zaradio je više od 276 miliona dolara širom svijeta.

Dugo sam polemisao sam sa sobom i pitao se da li je ovaj put do mene i da je razlog moje reakcije prema ovom filmu zapravo taj što ovo jednostavno nije moj tip filma a da je zapravo ‘Pitch Perfect 2’ solidno ostvarenje. Ali nije baš tako. Nije do mene. Do filma je. Bio mi je dosadan i činilo mi se samo kao mamac za novac u brdu već viđenih ideja i jednodimenzionalnih likova. Ovu činjenicu potvrđuje i nadolazeći treći di.

Mauritanac Dnevnik iz Guantanama – The Mauritanian (2021) Recenzija Filma

Temeljena na memoarima Mohamedoua Oulda Salahija, Mauritanac Dnevnik iz Guantanama, ova filmska adaptacija redatelja...

Jako mi je stalo – I Care A Lot (2020) Recenzija Filma