Recenzija: Mama Mia! Idemo ponovo (Mamma Mia! Here We Go Again) 2018

Mama Mia! Idemo ponovo 2018 Opis i Radnja filma

Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Mama Mia! Idemo ponovo

Žanr: Komedija | Mjuzikl | Filmovi 2018
Redatelj: Ol Parker
Producent: Ol Parker
Glavne uloge: Lily James, Christine Baranski, Meryl Streep, Amanda Seyfried, Colin Firth, Pierce Brosnan, Stellan Skarsgård, Dominic Cooper. Julie Walters, Andy Garcia, Cher , Jeremy Irvine, Alexa Davies, Togo Igawa, Hugh Skinner
Trajanje filma: 01:54:00
Datum izlaska: 18.07.2018 (svjetska premijera)
B i H 26.07.2018.
Hrvatska 26.07.2018.
Srbija 26.07.2018.

“Mama Mia! Idemo ponovo” Donna, Sophie, Rosie, Tanya i Sky, i tri oca Sam, Harry i Bill su se vratili! Cijeli se veseli bend vratio s novim likovima kao što su tajanstveni Fernando ili baka Cher. Svi ćemo nas odvesti natrag do prekrasnog grčkog otoka Kalokairi, gdje gledamo dvije istovremene priče. Prva se događa u trenutku kada Sophie ponovno otvori nadograđeni hotel svoje majke, ali naravno ne ide sve prema planovima. Druga priča se održava gotovo trideset godina ranije u 1980-ima i slijedi Donnyjeva sudbina, njezin početak u Kalokairi, i njezino poznanstvo s Harryjem, Billom i Samom.

Može biti da je film preopterećen, ali to zapravo nije istina. Obe priče se dobro spajaju i međusobno se bilježe, što okuplja cjelokupan kvalitet i zadovoljavajući cjelokupnu sliku. Kreatori pod vodstvom redatelja (i jednog od scenarista) Ola Parker znali su šta rade. Skok između scene i razdoblja u kojima su dvije priče prekrižene su jednostavne i ne uznemirujuće, što se može smatrati velikim uspjehom. Zbog jasnog izgleda, nećemo ga izgubiti.

“Mama Mia! Idemo ponovo” Dobro Raspoloženje

Osim toga, za nas Parker s autorskim stvarateljima Richard Curtis i Catherine Johnson pripremili su lijepu, opuštenu ljetnu izložbu koja jednostavno zabavlja i može se kretati. Valja napomenuti da sam kraj i konačna scena s pjesmom malo zavodi na patos i čini se da je malo previše, film bi samo krenuo bez njega. Ova tačka na kraju nažalost pogađa ukupni dojam filma. Ali oprostit ćemo mu jer se zabavljamo za preostalih sto dvadeset minuta.

Dobro raspoloženje će nam se prenijeti preko ekrana. A glumci su se zabavljali, kao što je bilo vidljivo iz njihovih nastupa. Očito je da se svi uživaju u snimanju, što je ogromna pozitiva i njihovo zarazno dobro raspoloženje će nam se prenijeti preko ekrana. Jedna od glavnih zvijezda je Amanda Seyfried , koja se vraća kao Sophie. Seyfried izvodi dobre glumačke i pjevačke performanse, ali može se reći da je jako uzrujana trenucima, što nije sasvim ugodno. Ovo nije glumačka pogreška, nego kako je bila upućena i kako je njezin lik napisan.

Svi odradili dobar posao

Osim Seyfrieda, Christine Baranski, Julie Walters, Pierce Brosnan , Colin Firth , Stellan Skarsgård i Meryl Streep bit će zadovoljniji svojim povratkom, ali će biti više mlađi od Lily Jamesa (Donna), Jessice Keenan Wynn (Tanya), Alexa Davies (Rosie), Jeremy Irvine (Sam), Josh Dylan (Bill) i Hugh Skinner (Harry). Mlade verzije poznatih likova bili su ugodno iznenađene i možda su nadmašile one starije. Svi stavljaju visokokvalitetne izvedbe i jednostavno uživaju. Štoviše, to djeluje kao svojevrsno osvježenje slike, a izvorni uzorci vjerno nalikuju, zbog čega je potrebno pohvaliti casting. Iako je malo štetno za Meryl Streepa, koja zaslužuje svoj prvi uspjeh, ali Lily James je napravila malo uspjeha. Lijep dodatak priči je također Granny Cher i Andy García kao tajanstveni Fernando. Njihov duet Fernando, koji zvuči na kraju filma, je udar za dušu i vrhunac cijelog spektakla.

To nas dovodi do muzičke pratnje koja je sastavni dio “Mama Mia! Idemo ponovo”. Osim već istaknutih pjesama s prvog albuma, tu su i “nove” pjesme poput već spomenute Fernando, Angeleyes, When I Kissed A Teacher (gdje je, između ostalog, došao izvorni ABBA član Björn Ulvaeus) ili My Love, My Life i još mnogo toga. ABBA-ova muzika jednostavno je zabavna i prisiljava da izađete iz sjedala i pridružite se plesnim likovima. Štoviše, svi muzički brojevi su izrađeni u dobroj kvaliteti i njihov sastav je u većini suptilnih, kreatori su jednostavno fantazija.

Sniman na otoku Visu

Ne manje važan dio priče igra okoliš u kojem se odvija. Ovaj put snimljen je na hrvatskom otoku Visu, koji je postao zamjena za grčki Skopelos iz prvog dijela i bez poteškoća. Sunčana južna klima i azurno plavo more jednostavno stvaraju pravu atmosferu ljetnog odmora. Osim toga, nekoliko kratkih scena odvijaju se u Parizu, New Yorku ili Stockholmu i tako dalje, što je bilo lijepo osvježenje.

“Mama Mia! Idemo ponovo” je jednostavan nastavak našeg prethodnika. Ljubitelji prvog sigurno neće biti razočarani. Čak i ako je broj jedan znatno bolji, drugi dio će oduševiti. Slika je zabavna i zvuk ABBAovih hitova ostavlja nas u pravom raspoloženju. Dodajte kvalitetne predstave glumaca koji uživaju u filmu baš kao i mi, koreografska glazba, sunčana destinacija za odmor i nezaboravan humor, a dobivamo pravi cool ljetni show.

Titlovan Trailer Filma“Mama Mia! Idemo ponovo”: