Severance – Osvetnički masakr (2006.) Recenzija

Žanr:   Comedy, Horror, Thriller
Godina: 2006
Redatelj:  Christopher Smith
Glavne uloge:  Danny Dyer, Laura Harris, Tim McInnerny
Trajanje filma : 01:37:00
Datum izlaska :    25 August 2006 (UK)

Vjerojatno jedan od najčešćih klišeja korištenih u horror filmovima je onaj o skupini ljudi koja krene na put/izlet, te negdje na svom proputovanju skrene u nepoznate krajeve i ubrzo nakon toga se bori za vlastiti život. Takav je i slučaj u ovome filmu, ali to ne mora nužno biti mana. Nedostatak maštovitosti unutar žanra je više-manje očekivana konstantna (svaka čast izuzecima koji skoro uvijek budu nešto posebno), ali je izvedba ono što spašava stvar, a Severance izvrsno balansira između strašnih elemenata (puno) i crnoga humora (manje, ali savršeno tempirano). Nekoliko puta sam se od srca nasmijao, a većinu vremena sam film gledao sa smiješkom, premda ima scena kojih se ne bi posramio niti neki “pravi” hard core horror. No, to samo govori o velikoj umješnosti scenarista i redatelja Christophera Smitha, ali i vjerojatno o tome da bi trebao (a nisam jedini) posjetiti kakvog dobrog psihijatra.

U filmu pratimo skupinu zaposlenika tvrtke za proizvodnju oružja Palisade Defence koji idu na team building izlet u neku vukoj… u istočnoj Europi gdje bi trebali provesti opuštajući vikend. No, kako to već biva, ništa ne ide po planu, te se uskoro nađu na meti pomahnitalih veterana nekih od ratova što su se vodili na tom području, koji su jednostavno previše zavoljeli krv da bi tek tako odustali od omiljene im zabave- ubijanja. Ostalo je sve prema već prije spomenutom klasičnom receptu žanra, osim što (na svu sreću) nemamo onaj dio kada ljudi nestaju a ostali još ne shvaćaju što se dešava.

Likovi su dosta zabavni, a glume ih poznata lica sporednih uloga i nekih televizijskih serija, koja su začudo i dobro podijeljene. Kao što sam prije napomenuo, da nema odlično uklopljenoga humora ovo bi bio samo jedan od horrora u nizu koji slobodno možete zaobići, ali ovako se radi o ugodnoj večernjoj zabavi za sve ljubitelje žanra i “pomaknutog” humora. Zasigurno nije kvalitetan poput nedostižnog Shaun of the Dead, ali je dovoljno dobar da se opustite i nepretenciozno uživate.

Mauritanac Dnevnik iz Guantanama – The Mauritanian (2021) Recenzija Filma

Temeljena na memoarima Mohamedoua Oulda Salahija, Mauritanac Dnevnik iz Guantanama, ova filmska adaptacija redatelja...

Jako mi je stalo – I Care A Lot (2020) Recenzija Filma