Ted 2 2015 Recenzija Filma

Žanr:  Komedija
Redatelj: Seth MacFarlane
Glavne uloge: Liam Neeson, Mark Wahlberg, Amanda Seyfried
Trajanje filma : 01:55:00
Datum izlaska :  26. Lipanj 2015.

Novopečni bračni par Ted i Tami-Lyn žele imati bebu ali kako bi postigli ono što imaju u cilju, Ted će morati pred glavnim sudom dokazati da je on zapravo ‘osoba’.

Kada je ‘Ted’ izašao još davne 2012te godine, bilo je iznaneđujuće kakvu je samo senzaciju izazvao taj satirični, vulgarni i simpatični medvjedić a reditelj i kreator te plišane igračke oodjednom je dobio samo takav publicitet i proboj u filmski svijet jer mu je očigledno dobro legao taj prijelaz sa televizije(Family Guy) na veliko platno. Prošle godine pokušao je nešto slično miksajući vestern i komediju sa slavnim glumačkim imenima ali je shvatio da je pretjerao te mu je to došlo kao neki hladan tuš i evo već godinu nakon, bržebolje, dok je još uvijek relativno svjež, iskorištava reciklirane ideje i snima nastavak ‘Ted’a. Pa zašto da ne zaradi nešto na staroj slavi.

Gledajući prvu najavu za nastavak o plišanom medvjediću činilo mi se i da nema toliko smiješnih fazona i da će, kao i većina nastavaka, biti blijeda kopija svega viđenog bez ijedne kvalitetne šale ali prevario sam se jer nije loš kao što inače nastavci znaju biti mada naravno nije ni blizu pravom ‘Ted’u. Radnja se vrti dakle oko njega i njegove supruge koji, kako bi smirili svađe u braku, žele imati dijete međutim stvari ne krenu po planu jer da bi sam odgajao ljudsko biće i on mora biti proglašen osobom. U novim avanturama priključuju im se glumci poput Amande Seyfried, Morgana Freemana uz kameo pojave Liama Neesona. Naravno da nije ni blizu originalnu, čak štaviše, u par trenutaka sam jedva čekao da se film završi jer su ga rastegnuli, a sam kraj ćete više gledati u čudu nego sa užitkom i smjući se jer ima nekih nimalo popularnih referenci kao npr. na Comic Con i tamošnja događanja, ali ruku na srce, solidan je nastavak bez obzira na puno neobjašnjivih i nepotrebnih zapleta i smijat ćete se na većinu šala, možda čak i na one crne koje podsjećaju na događaje oko Charlie Hebda i 11. septembra. Hemija između glavnih glumaca i činjenica da su opušteno radili stvarajući toplu atmosferu lako vidljivu svima, a lako je vidljivo i to ono što sam na početku naveo koliko je film snimljen navrat-nanos iza sebe ostavljajući rupe u priči i površnost od koje se itekako moglo pobjeći. Preporučit ću vam ga, ali ne očekujte previše.

Ocjena na IMDb.com mu je solidnih 6,9/10 a na Tomatoesima nezavidnih 46%. Zaradio je više od 146 miliona dolara širom svijeta a tek nedavno je izaša u kina. Seth MacFarlane je reditelj filma i ujedno pozajmljuje glas ‘Ted’u a režirao je prvi dio i film koji spominjem gore u uvodu a riječ je o ‘A Million Ways to Die in West’.

Iako je većina humora crni, većina šala lascivna, uvredljiva i neslana i sve se bazira na seksu, lakim drogama i psovkama, nije toliko loš ovaj nastavak i možda vam čak i sjedne.

Mauritanac Dnevnik iz Guantanama – The Mauritanian (2021) Recenzija Filma

Temeljena na memoarima Mohamedoua Oulda Salahija, Mauritanac Dnevnik iz Guantanama, ova filmska adaptacija redatelja...