They Came Together (2014) Recenzija Filma

Godina:  2014
Redatelj: David Wain
Glavne uloge: Paul Rudd, Amy Poehler, Bill Hader
Trajanje filma : 01:23:00
Datum izlaska : 5 September 2014 (UK)

Kod Joela i Molly nije bila u pitanju ljubav na prvi pogled, nego upravo suprotno, mržnja na prvi pogled. Ali su se zaljubili i sve se promjenilo.

Danas definitivno nije bio moj dan. Ustvari, ne trebam biti toliko negativan, ali kad vas pogodi prehlada i kijavica, uz to vas dodatno pokosi i neke depresija i agresivnost, pa vam nije ni do čeg, osim možda da ležite u krevetu i gledate neki film. Danas sam ponovio lekciju zvanu ‘The Exorcist’, a onda sam odlučio da pogledam nešto novo. Moralo je biti stvarno dobro jer su mi danas sitnice i male greške išle na živce.

Poslije kultnog horora, mislim da je bilo vrijeme da se opustim uz neku, isto taku, opuštajuću komediju koja bi mi pružila good-feeling makar na sat i po i kako bih joj ja, isto toliko, poklonio svoju punu pažnju. Nisam mogao očekivati od komedije koja se nije dobro snašla u kinima, tako ni među publikom, odnosno mišljenjima publike, a kritičarima je bila, kako bi amerikanci rekli ”so-so”. Ipak sam, s obzirom da sam mlad, samim time i optimističan, krenuo u novi pohod na još noviju komediju. Trejler je izgledao dovoljno intrigantno, da sam mislio da će barem upola biti ista stvar i sa filmom. No nije. Bez obzira što ima hemije između glumaca Paula i Amy i bez obzira što su mi oboje dragi glumci, film nije ništa, no grupa ustaljenih scena i dijaloga koji igraju po dobro poznatoj formuli i ne donosi nikakvu novinu u svijet filma, odnosno romantične komedije. Ustvari, pokušali su napraviti neku vrstu parodije na komedije koje pričaju priče o parovima, o tome kako su se oni upoznali, zaljubili i kako između njih sve funkcioniše, ali jednostavno, ovog puta filmu nije uspjela. Poehler je komičarka koja se ranije proslavila surađujući sa Tinom Fey, a mnogo više nakon serije ‘Parks&Recreation’, pa mi je bilo malo i žao gledati kako njen komičarski talenat propada zajedno sa naslovom ‘They Came Together’. Nažalost, vaš neki entuzijazam i nada da ste konačno ugledali komediju vrijednu gledanja, kad ste vidili poster, splahnut će kada krenete sa gledanjem, ili eventualno nakon što ste pročitali moju recenziju.

Ocjena na IMDb.com mu je niskih 5,5/10 a na Tomatoesima prolaznih 69%. Nema podataka o zaradi i financijama, ali ima o tome ko se prihvatio režije. David Wain je reditelj filma, poznat po boljem filmu, takođe sa Ruddom, ali i Jennifer Aniston, ‘Wanderlust’, zatim ‘The Ten’ i ‘Wet Hot American Summer’. Dobitnik je i dva Primetime Emmya.

Naslov filma su napravili tako da se može prevesti dvojako, na normalan ali i perverzan način. Ali kako god da ga prevedete, krajnji rezultat je razočaravajući i dovodi da činjenice da se danas apsolutno svako može baviti filmom, ukoliko uz neku ideju ima i novca.

Ocjena:4/10

Mauritanac Dnevnik iz Guantanama – The Mauritanian (2021) Recenzija Filma

Temeljena na memoarima Mohamedoua Oulda Salahija, Mauritanac Dnevnik iz Guantanama, ova filmska adaptacija redatelja...