(TV SERIES) Birmingemska banda- Peaky Blinders (Seasons 4) 2017 Recenzija

Birmingemska banda- Peaky Blinders (Sezona 4) 2017

Žanr: Drama / Krimi
Redatelj: Steven Knight
Glavne uloge: Cillian Murphy, Paul Anderson, Helen McCrory
Trajanje filma: 01:00:00
Datum izlaska: 15.11.2017 Sezona 4 (svjetska premijera)

Kao što neki od vas možda znaju, pregledao sam prethodne tri sezone ove serije prije (nudge nudge, wink wink) i iskreno sam ih sve volio. Dakle, bio sam naravno uzbuđen zbog četvrte sezone. Sada kad sam je napokon pogledao mogu vam dati svoje mišljenje. Dakle, ovdje idemo.

Dame i gospodo … “Peaky Blinders” sezona 4.

To je Božićno vrijeme, i svi pokušavaju uživati ​​u praznicima. Ali kad Tommy (Cillian Murphy) primi pismo, shvaća da će njegova porodica biti u opasnosti. Zato mora dovesti porodicu kako bi se mogli obraniti od svog najnovijeg neprijatelja: Grupe američkih gangstera koju je vodio opasni Luca Changretta (Adrien Brody). Dakle, sada imamo našu Peaky parcelu. I još je sjajna. Radnja je ovdje napeta, dramatična, puna napetosti i okreta. Postoji nepopustljivost i neizvjesnost nakon završetka sezone 3 kroz cijelu ovu sezonu, a to svemu daje kvalitetu. Pa da, ovo je velika priča.

Neću da idem previše duboko sa glavnim / povratnim igračima ovdje, jer sam toliko razgovarao o njima u mojim prethodnim recenzijama. Ali mogu reći da su svi ovdje oštećeni, i da su svi malo drugačiji od kraja prethodne sezone, dodajući im još jednu izuzetnu stranu. Cillian Murphy (Dunkirk 2017), Helen McCrory, Paul Anderson, Finn Cole, Sophie Rundle, Harry Kirton, Joe Cole, Aimee-Ffion Edwards, Kate Phillips, Ned Dennehy … svi su fantastični. Sada za neke od novijih ljudi. Kao što je ranije spomenuto, ove sezone Adrien Brody uvodi Luca Changretta, talijansko-američki gangster koji dolazi za Tommya i ostale. On je nemilosrdan, lukav i računajući zločinac, a Adrien Brody nije konzistentan u ulozi.
Samo pisanje je izvrsno i postoje trenuci u kojima može biti prilično opasan.

No, u mnogim je tačkama njegova isporuka gotovo poput karikature Marlona Brando u “The Godfather”. To ne oduzima previše od serije, ali je vrlo primjetno. Zatim dobivamo Aidan Gillen kao Aberama Gold, a Romani Gypsy s kojim Tommy započinje s radom nakon što Talijani uđu u zgradu. On je pametan i cool čovjek koji je imao nekoliko trikova u rukavu. I Gillen je stvarno dobar u ulozi. Onda, naravno, vidimo povratak Tom Hardyja kao Alfieja Solomona za malo, a on je dobar kao i uvijek. U toku sezone ima više glumaca, ali ako budem ići previše duboko, mogu slučajno pokvariti stvari i biti ovdje cijelu noć. No, neka se zna da je u cjelini vrlo dobro djelovao.

Muzika je zanimljiva jer postoje neke pjesme koje su posebno sastavljene za njega Martin Slattery i Antony Genn. I one su odlične. Ali, da se suočimo s tim, svi su ovdje zbog licenciranih pjesama koje se koriste u celom svetu. Ako je ovo prvi put da slušate o ovome, dozvolite mi da vam brzo objasnim. “Peaky Blinders”, usprkos tome što ste u dramatičnoj drami, u sebi ima rock muziku … i to jebeno radi. Sve od Nick Cave do Johnny Casha do Arctic Monkeys-a i dosta drugih … i to djeluje iznenađujuće dobro. Sva muzika ovdje je izvrsna i sve funkcionira dobro u seriji.

Seriju je stvorio Steven Knight, a ove sezone piše sve epizode. I sve epizode ovdje je režirao David Caffrey, za kojeg mislim da je uradio prokleto dobar posao. Snimio je onaj krupni, ali elegantan “Peaky” njuh koji je do sada bio u svim godišnjim dobima. A kinematografija Cathala Wattersa je fantastična. Tu je i neka akcija u ovoj seriji, i napeta je i uzbudljiva. I jako nasilna. To je sjajno.

Serija koju prate dobre ocjene

Ovaj Serija / sezona dobro je primljena (od malih podataka koje mogu prikupiti na mojim uobičajenim mjestima). Na Rotten Tomatoes ima 94% pozitivnu ocjenu. Na Metacriticu postoji, ali nema pravi rezultat. I na imdb.com je rezultat od 8,8 / 10 i rangiran # 57 na popisu “Top 250 TV”.

Da, 4. sezona “Peaky Blinders” je bila sjajna. Imala je laganu šupljinu, ali ništa nije strašno za mene. Ima sjajan zaplet, sjajne likove, veliku glumu, sjajnu muziku i izvrsnu režiju / kinematografiju. Kao što sam rekao, našao sam da je Brody malo neujednačen, ali to ništa ne poništava. U tren oka me samo malo izvuče iz njega. Vrijeme je za moj konačni rezultat. * Hm *. Moj konačni rezultat za “Peaky Blinders” sezona 4 je 4 / 5. To znači da dobiva “pečat odobrenja!”.

Ocjena Serije 4/5

IMDB Ocjena Serije:IMDb

Trailer Serije: