Zemlja: Španjolska
Trajanje filma: 01:50:00
Datum izlaska: 11.09.2017 (svjetska premijera)
B i H 04.01.2018.
Hrvatska 04.01.2018.
Srbija 04.01.2018.

Gotovo je uvijek nešto posebno od španjolskih fantasy horror / thrillers , osobito u otkriću teme ili vrlo inventivnim pristupima. El Secreto de Marrowbone , izvorni španjolski naslov Marrowbone koji dolazi od Sergija Gutiérrez Sánchez , autorica The Orphanage i The Impossiblea , filma Juana Bayona ( JA Bayona ), koji je ovdje i kao izvršni producent. Postoji jedna značajka njihovih filmova koji su vrlo prepoznatljivi, iako kontradiktorni za igranje u području užasa, poput onoga što često dobivamo iz više korejskih horora u proteklom desetljeću. Srca.

Marrowbone je počeo svoju priču povlačenjem u staru otuđenu kuću na rubu SAD-a koja je sada njihovo prebivalište, majka Rose ( Nicola Harrison ), urezala je crtu na podu kako bi njezino četvero djece preskočila; Jack ( George MacKay ), Billy ( Charlie Heaton – Shut In  2016 ), Jane ( Mia Goth – A Cure for Wellness 2017 ) i mali Sam ( Matthew Stagg ) kao znak početka novog života; mijenjajući svoje prezime Marrowboneu kako bi pokopali svoju prošlost u Engleskoj. Tamo, Jack i njegova braća potom se druže sa svojim susjedima, Allie ( Anna Taylor-Joy ) koja polako počinje vezu s Jackom. Na žalost, Rose je uskoro umrla, uzrokujući da Jacku zabrani odvjetnika Simon Fairbairna ( Tom Fisher ) da preuzme pravo na kuću zadržavajući status udomitelja i braće i sestara. Ali više od toga, trauma iz prošlosti se vratila da im smeta.

Kao debitantski ekran za Sáncheza, koji je napisao i vlastiti scenarij – ostaje u tipičnoj španjolskoj inovaciji. Ambalaža Marrowbone užasno se koristi preko slojeva temeljnih tema o traumi, prošlosti, obitelji, domu i ljubavi. Da je on više pripovijed nego klisnik prestrašnog skoka i nadnaravnog skretanja , horor-dah u Marrowboneu pojavljuje se u atmosferi sa svim aspektima postavljenih dijelova njegove stare kuće dajući simboličan osjećaj, često psihološkom istraživanju temeljne teme.

Kinematografija Xavi Giménez također je dobro odigrala atmosferu. Može biti vrlo zahtjevna kada istražuje kutove klaustrofobičnog prostora, ali također zadržava toplinu osjećaja koja slijedi auru koja se često pojavljuje kao prilagodba fantazije. Dok bodovanje s Fernando Velázquez radi izvrsno za naglašavanje svog dramatičnog aspekta.

Igranje je vrlo snažno, i MacKay od Captain Fantastic, Heaton iz Stranger Things, Goth iz A Cure for Wellness i Anya Taylor-Joy (SPLIT 2016 ) o kojoj smo nedavno svjedočili u svojoj Splitu M. Noć Shyamalan , pojavljuju se s savršenom hemijom . Uvjeravajući nas da njihovo međusobno povezivanje kao najjaču motivaciju svih fraza sukoba s otkrivanjem obrata koji možda više neće biti novi. Svojom narativnom preciznošću ipak može stvoriti vrlo mješovite osjećaje. Njegov oblik može biti užas, ali ponekad može biti krik boli kako prožima.

Ukleta kuća

Strah starih kuća postavljenih u obitelji možda je bio vrlo običan. No, teror koji je Marrowbone iskoristio kao djelotvorno distrakcija za stvaranje straha, ne mora nužno ostaviti srce koje se ugrađuje kao jezgra najjačeg. Na kraju, on čak naglašava važan podtekst u svom konačnom zaključku; probuditi nas da percepcija ‘ ljubavi osvaja sve ‘ spasiti žrtvu (a ne počinitelja ili razlog počinitelja ) i poraziti traumu u mnogim psihičkim ekscesima. Ta ukleta kuća ne mora uvijek biti ukleta kuća, ali može biti i “dom” u svom najdubljem značenju. Bogato konstruiran kao horor fantasy, a ipak duboko slojevit psihološkim istraživanjima ljubavi, obiteljskih obveznica i doma, Marrowbone je i sjeckanje nervi i srčanost. Drugi je dom za španjolski ulazak u žanr. (I)

IMDB Ocjena Filma: IMDb

Previous articleTrailer: Game Over, Man! (2018)
Next articleZavršena 75. dodjela Zlatnog globusa, pogledajte ko su sve pobjednici