Velika igra – Molly’s Game 2017 Recenzija Filma

Velika igra 2017
Molly’s Game

Žanr: Biografski, Drama
Redatelj: Aaron Sorkin
Producent: Molly Bloom, Aaron Sorkin
Glavne uloge: Idris Elba, Jessica Chastain, Chris O’Dowd, Kevin Costner, Michael Cera. Natalie Krill, Rachel Skarsten, Joe Keery, Graham Greene. Samantha Isler, Brian d’Arcy James, Bill Camp, Madison McKinley, Jeremy Strong, Angela Gots
Trajanje filma: 02:20:00
Datum izlaska: 08.09.2017 (svjetska premijera)
U kinima od : 2 February 2018
B i H 04.01.2018.
Hrvatska 04.01.2018.
Srbija 04.01.2018.

Molly’s Game  je redateljski debi scenariste veterana Aarona Sorkina i ispunjen je brzim i zanimljivim dijalogom koji je postao njegov zaštitni znak. Jessica Chastain zvijezda je Molly Bloom, brza, ambiciozna i potaknuta mlada žena s aspiracijama olimpijske skijaške karijere. Njena karijera je prekinuta zbog nekoliko neugodnih situacija, tako da ona završava ponovnim pokretanjem svog života u L. A, pomažući u administraciji podzemne poker igre koja uključuje nekoliko glumaca i poslovnih ljudi visokih profila. Ubrzo Molly počinje voditi vlastite igre s još više osoba visokog profila i više od nekoliko sjenčanih likova.

Film se priča prebacivanjem iz prošlosti na sadašnjost, s trenutnim naglaskom na Mollyjevu predstojeću optužnicu za pokretanje ilegalnih poker igara, a prošlost je pokazala put koji ju je tu doveo. To je učinkovit način da ispričate ovu priču jer se mnogo više prikazuje nego priča. Publika počinje da vidi početak Mollyove karijere s izgradnjom anticipacije za neizbježan trenutak u kojem se sve raspada, a istodobno očekuje i ne znajući kako će Mollyovi pravni poslovi igrati. Idris Elba (The Dark TowerThor: Ragnarok )igra Charlie Jaffey, Mollyjev advokat, koji u početku ne želi ništa s tim slučajem, ali ipak završava u obrani. Elbina izvedba je komična i uspijeva se istaknuti usprkos ogromnoj snazi ​​iz Chastainovog portreta Molly. Njih dvoje imaju odličnu hemiju zajedno i puno istinski smiješnog dijaloga se dijeli između njih. Njihov zadatak je jednostavno vrhunac proizvodnje.

Mollyin otac Larry Bloom još je jedan od glavnih likova, ali onaj koji ne dobiva gotovo jednako vrijeme kao i Jaffey ili Molly. Kevin Costner glumi Larryja i on radi dobar posao u ulozi, ali nažalost, Larry Bloom nije baš tako simpatičan za većinu filma. Podiže Molly na nerazumne visine, što je vjerojatno ono što ju je tjeralo da ima takve visoke ambicije, a njihova napeta veza čini neke vrlo neprijatne scene. To nije nužno kritika za filmaše jer razbijena obitelj bi trebala biti neugodno iskustvo gledanja, ali ono povuče ostatak filma i postaje prilično depresivan. Mollyova cijela priča postaje depresivna do kraja. Glitz i glamur njezinog života počinju nositi na njemu, kao i turobne uvjete u kojima se nalazi. Ona je jaka žena i privlačan lik tako da je do sada vidljivo da je njen pad zaista teško gledati. Ovo govori o Chastainovoj izvedbi i Sorkinovom scenariju i režiranju.

Velika igra pokera

Film se brzo kreće i s obzirom na relativno dugo vrijeme trajanja ovo je dobra stvar. Jedini trenuci koji se počnu povlačiti su kada se stvari opterećuju u puno poker terminologije, a da zapravo ne objašnjavaju puno onoga što se kaže. Za nekoga tko je upoznat s pokerom to ne mora nužno biti problem, ali to može dovesti do zabune za svakoga ko nije upoznat s igrom. Ovo su dosadniji dijelovi MOLLY’S GAME . Proizvodnja u cjelini je gotovo jednako elegantna kao i sama Molly i vjerojatno jednako šuplja kao što se osjećala u najnižim trenucima. Film miješa puno zabavnih trenutaka s nekim izuzetno turobnim. Ovaj pomak naprijed i nazad igra veoma efikasno, ali teško je reći je li bilo koja katarza postignuta u bilo kojem trenutku filma. Ipak, MOLLY’S GAME ostvaruje 4/5 ukupnu ocjenu.

Ocjena Filma: 4/5

IMDB Ocjena Filma:IMDb

Mauritanac Dnevnik iz Guantanama – The Mauritanian (2021) Recenzija Filma