Zločesti djedica 0.5 – BAD GRANDPA .5 2014 Recenzija Filma

Godina: 2014
Redatelj:  Jeff Tremaine
Glavne uloge:   Marilynn Allain, Georgina Cates, Madison Davis
Trajanje filma : 01:16:00
Datum izlaska :  Video 3 June 2014

Verzija ‘Zločestog djedice’ koja uključuje intervjuee, skečeve, pa čak i one neuspjele, scene iza kamere i još mnogo toga.

Prošlogodišnji ‘Zločesti djedica’ bio je veliko iznenađenje, jer taman kad smo mislili da se ne može ništa novo napraviti sa serijalom ‘Jackass’, došao je Johnny Knoxville, prerušen u starca, sa svojim unukom i onda su zajedno pravili vratolomije i zezali ljude oko sebe. Iako je film dobio nominaciju za Oskara, i to u kategoriji najbolje šminke, nekako jje bio više razočarenje nego pozitivno iznenađenje.

Ovo je neka vrsta nastavka pomenutog ‘Djedice’ , samo što ova verzija uključuje ono ‘behind the scenes’ i neke nove skečeve i scene, ali sumnjam da su se ovim filmom, koji nije izašao direktno u kina, pokušali iskupiti za grešku koju su napravili prošlim filmom. Ono što smo gledali prošle godine, bilo je simpatično i imalo je svojih momenata, ali nikako nije bilo u fazonu ‘Jackass’a na kojeg smo mi navikli. Ova, novija verzija, koja uključuje mnogo više od prvog dijela, mogu sa slobodom reći i da je bolja i duhovitija i imala je više svojih momenata i nekako je u čitavu pričo o djedici, njegovoj ženi, ljubavnici i njegovom unuku, donijela više života. Sve u svemu, od ove verzije 5.0, ne očekujte perviše, ali mislim da će svejedno biti ugodno iznenađenje za one koji se odluče pogledati ga. Npr. ja ga nisam ni planirao gledati, ali gledala nam se neka komedija i pošto je ovo nekako bila najnovija na meniju, za utjehu smo pristali na nju. Inače, mnogo boljih je ostvarenja u polju filma ali moje oči su 90% toga pregledale.

Ocjena na IMDb.com za ovaj film je pristojnih 6,4/10 a na Tomatoesima ima samo za sada jednu negativnu kritiku. Reditelj filma je Jeff Tremaine, inače čovjek koji stoji iza većine Jackass-ova. Nema podataka o zaradi filma.

Šta više reći osim da je u pitanju jedno minijaturno i nimalo značajno, ali duhovito i zanimljivo ostvarenje koje će se dopasti većini gledatelja, bili oni ljubitelji lascivnog humora ili ne, s obzirom da film još ima i dosta šarma za ponuditi.

BOSS LEVEL (2020) Recenzija Filma

Sedam godina nakon režiranja Stretch (2014) - komedije-drame u produkciji Jasona Bluma, koja uključuje...

Sjedinjene Države Protiv Billie Holiday (2021) Recenzija Filma