Na putu do zvijezda 3 (2017)
Pitch Perfect 3

Žanr: Muzicki, Komedija
Redatelj: Trish Sie
Producent:  Kay Cannon
Glavni Uloge: Ruby Rose, Anna Kendrick, Elizabeth Banks, Hailee Steinfeld, Brittany Snow. Anna Camp, Rebel Wilson, Alexis Knapp. John Lithgow, Matt Lanter, Hana Mae Lee, Kelley Jakle, Shelley Regner, Ester Dean, Juan Gaspard
Trajanje filma: 01:33:00
Datum izlaska: 21.12.2017 (svjetska premijera)
B i H /
Hrvatska /
Srbija /

Djevojke iz skupine cappella Bellas se sastojao od Beca (Anna Kendrick – Trolls, The Account sl.), Fat Amy (Rebel Wilson – Night at the Museum: Secret of the Tomb, Grimsby itd.), Chloe (Brittany Snow – John Tucker Must Die, Hairspray ),Aubrey (Anna Camp – True Blood TV series etc), Lily (Hana Mae Lee), Cynthia (Ester Dean), Flo (Chrissie Fit), Jessica (Kelley Jakle), Ashley (Shelley Regner) i Stacie (Alexis Knapp) diplomirale su na univerzitetu i osjećale su se da moraju ici negdje u svom životu nakon Bellasa. Dakle, kada su imali priliku nastupiti na turneji USO-a (United Service Organization), Bellas je odlučio ponovno okupiti grupu i pjevati. Uz dodatak Emily (Hailee Steinfeld – Edge of Seventeen, 3 Days to Kill itd.), koja je bila sljedeća generacija Bellas i još uvijek na Univerzitetu, nastavili su s turnejom.

Na turneji USO, također će biti i druge skupine koje izvode i pokušavaju dobiti priliku da budu predgrupa DJ Khaleda na kraju turneje i potpisu za izdavačku kuću. Bellas je dobio žestok tretman od benda pod vodstvom Calamity (Ruby Rose – John Wick: Chapter 2, Orange is the New Black TV series i sl.) koji su ih vidjeli kao svoju konkurenciju. U međuvremenu tijekom turneje, neki od Bellasova su se susreli s ljudima koji bi mogli utjecati na njihove živote. Poput časnika nacionalne garde po imenu Chicago (Matt Lanter – The Roommate, USS Indianapolis: Men of Courage itd.), Theo (Guy Burnet) koji je pomogao DJ Khaled i tajanstveni tip Fergus (John Lithgow – Daddy’s Home 2, Interstellar itd.).

Hoće li Bellas postići svoj cilj da postane predgrupa za DJ Khaleda? Kako će se nositi sa životima nakon ove turneje? Sve odgovore pronađite u trećem i nadamo se završnom dijelu trilogije Bellas.

Na putu do zvijezda 3 Filmske Recenzije

Kao treći dio muzičke komedije, nisam si mogao pomoći, ali i usporediti ovo s prvim i drugim filmom. Upravo ono što sam sumnjao, filmska priča nije bila tako dobra kao i druga, a kamoli prva. Za mene osobno (a moja djevojka je podijelila isti osjećaj kao i ja), prvi film je bio najbolji. Taj je uistinu uvažavao a cappella stil muzike s konkurencijom da bude najbolji na univerzitetskoj razini. Vidimo i ranije probleme koje bi velika grupa imala u stvarnom životu. Drugi, unatoč tome što je film proširio svoj svemir na svjetsko natjecanje, sama priča vjerojatno je bila nešto manje dobra, ali natjecatelji Bellasa još su bili pjevači cappella. Dok ovaj put, takmičenje dolazi od stvarnog benda za koji mislim da zapravo nije jabuka za jabuku, a priča u trećem je bila malo prisiljena.

Lijepa stvar u Na putu do zvijezda 3 bila je i činjenica da su Bellasovi još uvijek bili dobri kao i prije. Činili su se da i više daju dijelove ostalim članovima grupe (osim Jessica i Ashley likova. Šale su još uvijek bile prilično slične ranijim filmovima. Moj omiljeni lik u ovom filmu (i 1. i 2.) bio je definitivno Fat Amy, koji je bio vrlo smiješan, plus dao je iznenađujuće cool scene na brodu prema kraju filma. Oh, Lilyjev lik također je bio vrlo zabavan. Ovaj put likovi Johna (John Michael Higgins – Gotovo Božić itd.) I Gail (Elizabeth Banks – Power Rangers , serije The Hunger Games itd.) nisu bili jednako dobri kao u prethodnin filmovima, ali su i dalje davali lude zabavne komentare kao i obično. Još jedna stvar, još uvijek mislim da film možda nije prikladan za djecu.

Pjesme su vrlo aktualne

Pjesme ovog puta bile su vrlo aktualne i gledajući Na putu do zvijezda 3, trebali biste očekivati ​​puno pjesama čudesno pjevane u stilu kapelele. Moja omiljena pjesma bila je vrlo kratka riff-off između Bellas i drugih grupa. U osnovi, film je imao sličnu formulu s ranijim filmovima. Poput konkurencije, ludih stvari koje su uvijek uspijevale, nekih odnosa i smiješnih trenutaka. Najbolja stvar o ovom filmu prema mom osobnom mišljenju bila je posljednja pjesma koja je donijela puno emocija za fanove Bellas (poput moje djevojke). Plus krajnja kreditna scena je također zabavna za vidjeti jer je služila kao podsjetnik na putovanje koje su ove djevojke imale svake godine.

Sveukupno, ako ste ljubitelji grupe i volite vidjeti pjesme pjevane u stilu cappella ili bilo koji drugi stil, uz neke zabavne šale, onda je ovaj film definitivno za vas. Ovo je lagani film koji ne bi trebao biti previše za razmišljanje i samo treba uživati ​​kao čista zabava. Međutim, ako u filmu morate imati logičnu priču, možda to ne bi bilo prema vašim željama. Moj savjet da zaboravite na svoju logiku i samo uživate u filmu, možda pjevajte u svom srcu. Nemojte zaboraviti gledati Pitch Perfect 1 i 2 prije nego gledate ovaj. Tako da biste mogli bolje upoznati i bolje razumjeli likove (i neke šale).

Sretno promatranje!

IMDB Ocjena Filma: 6,2/10

Previous articleFullmetal Alchemist (2017) Trailer