Povratak Mary Poppins – Mary Poppins Returns (2018) Recenzija

Povratak Mary Poppins (2018)
Mary Poppins Returns

Žanr: Komedija | Fantazi | Porodični
Redatelj: Rob Marshall
Producent: David Magee, P.L. Travers
Glavne uloge: Emily Blunt, Meryl Streep, Colin Firth, Dick van Dyke, Emily Mortimer, Angela Lansbury. Ben Whishaw, Julie Walters, David Warner, Lin-Manuel Miranda, Jeremy Swift, Jim Norton, Pixie Davies, Bernardo Santos, Kobna Holdbrook-Smith
Trajanje filma: 02:10:00
Datum izlaska: 19.12.2018 (svjetska premijera)
B i H 27.12.2018.
Hrvatska 27.12.2018.
Srbija 24.01.2019.

Postavljen 1930-ih godina u Londonu, Michael Banks (Ben Whishaw – Paddington, The Danish Girl itd.) morao je brinuti o svojoj maloj djeci: blizancima Annabel & John i najmlađoj Georgie. Dobio je samo pomoć od svoje sestre Jane (Emily Mortimer – Shutter Island, Hugo itd.) i njihove domaćice Ellen (Julie Walters – Mamma Mia! serija Harryja Pottera itd.). Michaelu je bilo teško voditi brigu o njima dok je morao raditi u banci pod svojim šefom gospodinom Wilkinsom (Colin Firth – Kingsman: The Golden Circle itd.). Kad je došla dadilja po imenu Mary Poppins (Emily Blunt – A Quiet Place, The Girl on the Train itd.) I ponudila se da radi s bankama, Michael i Jane odmah su je prihvatili.

U međuvremenu je Michael imao još jedan veliki problem vezan uz njegov zajam kod banke. Uz ograničeno vrijeme za podmirenje zajma, morao je pronaći načine kako ga se riješi. Djeca su se također potrudila kako bi im pomogla, a dobili su i potporu Mary Poppins, kao i upaljač za lampu po imenu Jack (Lin-Manuel Miranda) koji je, čini se, mogao učiniti sve.

Kako će se priča završiti? Pronađite ih sve u ovom zabavnom muzičkom filmu.

Povratak Mary Poppins Filmske Recenzije

Povratak Mary Poppins bio je nastavak vrlo poznatog i uspješnog filma iz 1964. godine pod nazivom Mary Poppins s Julie Andrews kao glavnim likom. Nikada prije nisam vidio film i namjeravam ga gledati putem online streaminga prije nego što smo vidjeli ovaj nastavak, ali to nisam uspio. Dakle, kad sam konačno vidio ovaj film, nisam bio svjestan kakav film gledam. Počelo je s Jackom koji je pjevao pjesmu i odmah sam shvatio da je to muzički film. Za ostatak od 130 minuta trajanja ovog filma, bio je ispunjen s mnogim pjesmama. To je bio tip muzičkog filma u kojem bi nam se u gotovo svakoj situaciji pokazali likovi koji pjevaju pjesme.

Međutim, nisu svi likovi ovdje pjevali. Bilo je i malo onih koji uopće nisu pjevali. Većinu pjesama ovdje su otpjevali Emily Blunt i / ili Lin-Manual Miranda, s nekoliko pjesama Ben Whishawa. Moram priznati da je Emily Blunt ovdje nevjerojatna kao čarobna dadilja. Kako je film govorio o dadilji koja se brine o djeci za britansku obitelj postavljen u stara vremena, podsjeća me na filmove dadilje McPhee (ali moja je djevojka je naglasila da su u tim filmovima djeca uglavnom bila vrlo nestašna, dok su ovdje djeca bila vrlo zrela za svoju dob).

Drugi momak koji me je impresionirao bio je očito Lin-Manuel Miranda koji je bio vrlo dobar u svom pjevanju. Moja djevojka je rekla da su njegove pjesme uglavnom bile lijepe za čuti što sam se i složio. Posebno me je zadivila pjesma koju je pjevao zajedno s Bluntom u animiranom svijetu koji je imao vrlo duge riječi pod naslovom Cover nije knjige .

Pjesme, Efekti

Divan dio u filmu Povratak Mary Poppins zapravo su bile pjesme, ali za mene osobno nisu sve pjesme bile moje omiljene, vjerojatno zato što to zapravo nisu bile pop-ish pjesme koje volim. Iako je postojala jedna pjesma koju sam doista volio i mislio sam da je vrlo lijepa pod nazivom Mjesto na kojem se događaju izgubljene stvari , koju su dvaput otpjevale Emily Blunt i djeca. Da, vrlo mala djeca su mogla pjevati i tako su divno svirali Pixie Davis i Nathanael Saleh kao blizanci, te Joel Dawson kao mali Georgie. Glumci ovdje su bili vrlo dobri u prikazivanju njihovih likova. Imali smo i neka od glavnih imena kao što su Meryl Streep kao ekscentrični Topsy, Angela Lansbury kao balonirana dama, pa čak i Dick Van Dyke također su se ovdje malo pojavljivali, ponovno ponovivši svoju ulogu u originalnom filmu.

Također sam otkrio da su specijalni efekti kod kombiniranja dijela uživo i animacije vrlo glatko izvedeni. Priča je bila klasični Disney s obiteljskom ljubavlju kao glavnim sastojkom. Nije bilo mnogo iznenađenja za vidjeti i osobno sam također mislio da je priča zapravo vrlo kratka i bez pjesama. Vjerojatno će biti završena u pola trajanja. Kao osoba koja je upravo počela uživati ​​u muzičkim filmovima, imao sam osjećaj da su pjesme previše, pogotovo što sam ranije rekao, to nije bio pop-ish tip. Pjesme su imale dojam o starom tipu (poput stvarno starih iz 1960-ih, vjerojatno zato što su jedna ili dvije pjesme bile iz tog izvornog filma). Nisam siguran mogu li reći za ne-muzičke fanove, ali ako je njihov smisao sličan mom, onda postoji šansa da ne bi mogli uživati ​​onoliko koliko to rade fanovi muzičkog žanra.

Sve u svemu, kao obiteljski film, Povratak Mary Poppins svakako odgovara kategoriji. Ljubitelji muzičkog filma zasigurno bi u potpunosti uživali u tome. Dok bi ljubitelji izvornog filma (neki od njih koje sam jučer primijetio da su došli vidjeti ovaj film u kazalištu) su također voljeli ovaj film. To vjerojatno dalo nostalgičan osjećaj. Btw, bez srednjih ili post-završnih kreditnih scena, ali možete uživati ​​u pjesmama koje se igraju tijekom tog vremena. Za mene, unatoč tome što sam znao da je to divan film koji je osvojio srce kritičara i čak dobio više nominacija za Zlatni globus, moje uživanje nije bilo maksimalno jer to zapravo i nije bila moja šalica čaja. I to kažem u najvećoj mjeri prema filmu da je to svakako lijep film, ali ne i moj najdraži film.

Dakle, oni koji žele vidjeti Povratak Mary Poppins, trebali bi biti spremni za neprekidnu muziku. Pjesme tijekom cijelog filma, s nekim dirljivim scenama i kratkom i jednostavnom pričom. Također sam mislio da bi bilo dobro promatrati film iz 1964. kako bi bolje uživali u filmu. To bi vam to dalo nostalgičan osjećaj plus uvažavanje priče. Kako je postavljena 25 godina nakon događaja tog vremena, plus bilo je likova koji su se ponovno pojavili ovdje. Međutim, čak i da ga niste vidjeli, još uvijek možete razumjeti priču. IMDB Ocjena Filma: 7.4/10

Titlovan Trailer Filma Povratak Mary Poppins :

Povratak Mary Poppins - Mary Poppins Returns (2018)
Previous articleUS (2019) Trailer Filma