Zloceste mame 2 – A Bad Moms Christmas 2017 Recenzija Filma

Datum izlaska: 01.11.2017 (svjetska premijera)
U kinima od : 1 November 2017 (USA)
B i H 02.11.2017.
Hrvatska 02.11.2017.
Srbija 02.11.2017.

Bilo je prilično iznenađujuće da je nastavak Bad Moms već bio napravljen i da je ušao u kina u samo godinu dana.
Priča se i dalje okreće oko mama iz originalnog filma: Amy (Mila Kunis – Max Payne, That 70’s Show TV series itd.), Kiki (Kristen Bell – When in Rome, Veronica Mars TV series itd.) I Carla (Kathryn Hahn – Captain Fantastic, Crossing Jordan TV series i sl.). Svi su bili vrlo stresni s božićnim danom tačno iza ugla. Biti majka svakako im je dalo puno pritiska da moraju napraviti savršenu božićnu proslavu. Stvari postaju mnogo složenije kad odjednom njihove majke dolazi u njihove kuće.

Amyjeva majka po imenu Ruth (Christine Baranski – Trolls, The Good Wife TV series i sl.) bila je stroga i vrlo kritična za Amy i htjela je imati savršenu veliku božićnu zabavu, iako je Amy samo htjela biti sa svojom djecom i njezinim dečkom Jesse (Jay Hernandez – Suicide Squad , Max i sl.). U međuvremenu, Kikijeva majka po imenu Sandy (Cheryl Hines – Curb Your Enthusiasm, Suburgatory TV series i sl.) je bila udovica koja je htjela biti što bliža svojoj jedinoj kćeri koja je totalno iritirala Kiki. I konačno majka od Carle imenom Isis (Susan Sarandon – Thelma & Louis, Stepmom itd.) koja je bila vrlo rijetko u posjeti i obično je došla sa sumnjivom namjerom.

Amy, Kiki i Carla obećale su da neće dopustiti da njihove majke unište svoj plan za savršeni Božić i oni su učinile sve kako bi to postigli. Pa kako je se ovih šest majki nosilo s drugima? Pronađite sve odgovore u ovom filmu božićne komedije Božić kod zločestih mama.

Zloceste mame 2 Filmske Recenzije

Zloceste mame 2 je još jedan film božićne komedije koji sam vidio tokom ove 2 sedmice. Prvi je bio Daddy’s Home 2 koji sam vidio prije samo nekoliko dana i slučajno ima nekoliko sličnosti kao što je nastavak komercijalno uspješnog komedijskog filma i roditeljima koji su posjetili Božić, ali bi tijekom božićnih blagdana pustošili. Moja djevojka i ja bili smo također prilično zadivljeni sličnim. No, bilo je vrlo ogromne razlike što je ovaj film bio R-rated komedija pa je imao šale koje nisu baš za djecu i puno riječi J koja se koristi, a taj film imao je PG-13 ocjenu.

Kao nastavak filma kojeg smo moja djevojka i ja vidjeli prošle godine, bili smo oboje vrlo zabavljeni s ovim filmom. Imali su one šale koje smo voljeli prošle godine, ali osobno sam bio malo razočaran s 2 ili 3 prizora. To su bili prizori koji uključuju Ty Swindle (Justin Hartley – Smallville, The Young i Restless TV serije i sl.), tip u kojeg je Carla bila zaljubljena, plus scenu koja uključuje Isisa.

Osim viceva, zapravo ovaj nastavak imao je više emocionalnih trenutaka u odnosu na prvi film koji je bio divno iznenađenje i prikladan za božićnu temu. Moju su djevojku prilično dirnule scene koje su uključivale Amy i njezinog oca Hank (Peter Gallagher – While You Were Sleeping, Covert Affairs TV series itd.), a posebno s Amy i Ruth, pa pazite na tu scenu. Ovaj je film imao i mnoge pjesme, ali na žalost, osim božićnih pjesama, nisam bio upoznat s ostalima. Za razliku od prvog filma, gdje sam znao i volio većinu pjesama.

Glumci i u ovom filmu su dobri

Glumci Zloceste mame 2 su bili prilično na mjestu. Christine Baranski bila je vrlo uvjerljiva kao kritička majka, dok je Susan Sarandon izgledala tako udobno u svojoj ulozi kao zaista loša majka i udaljena od djeteta. Cheryl Hines također je vrlo uvjerljiva kao majka koja nije imala granice sa svojim djetetom. Međutim, ti novi likovi osjećali su da su u središtu pozornosti bile originalne 3 majke. Glavna priča u ovom nastavku sada se okreće oko odnosa između 6 mama s Božićem kao pozadinom. Tako šale su se činile manje u odnosu na prvi film koji je izgledao ugodnim ali na drugačiji način. Osobno sam osjećao da sam uživao u prvom filmu više od ovog u smislu komičnih trenutaka, ali to je još uvijek zabavni film. I nemojte se brinuti zbog kritičara na ovakvoj vrsti filma, jer je uobičajeno da u takvim filmovima ima nedostataka.

Dakle, ako ste u potrazi za filmom božićne komedije i htjeli ste ući u božićno raspoloženje, plus ako volite te “loše” majke, onda bi definitivno trebalo vidjeti ovaj film i da uživate u njihovom izgledu. Podsjetnik da najprije morate vidjeti prvi film prije nego što vidite ovaj nastavak kako biste bolje ocijenili ovaj film. I moraš biti spreman i za one šaljive šale. Ako niste ljubitelj takvih filmova, bolje je izbjegavati ovaj. Tvoj izbor.

Sretno promatranje!

IMDB Ocjena Filma:

A Bad Moms Christmas (2017) on IMDb